Kot piše priznani ameriški novinar Marc Stein, je zahtevek na urad v njegovem imenu vložila odvetniška firma Brown Rudnick. "Veselim se prihodnosti, saj napredujem kot igralec in kot človek. Pomembno je, da nadzorujem lastno blagovno znamko in se posvetim temu, kako vračati svoji skupnosti," je Luka Dončić izjavil za spletno stran The Stein Line.
Gre za več mesecev dolg spor glede lastništva nad blagovnimi znamkami, ki nosijo ime 23-letnega čudežnega dečka. V svoji krstni NBA-sezoni, ko je takrat 19-letnik postal član ekipe Dallas Mavericks, je košarkar dal svoji mami Mirjam Poterbin soglasje za registracijo njegovega polnega imena kot blagovne znamke. Po številnih poskusih in pogajanjih o prenosu nadzora nad pravicami pa je prek odvetniške družbe julija 2021 Dončić pisno sporočil, da želi omenjeno soglasje preklicati.
Ime že registrirano
Nesoglasja naj bi nastala, ko je košarkarski zvezdnik kot blagovno znamko pod lastnim nadzorom želel registrirati ime "LUKA DONCIC", a je Ameriški urad za patente in blagovne znamke njegovo prošnjo zavrnil, ker že obstaja blagovna znamka "LUKA DONCIC 7", ki se ji Mirjam Poterbin ne želi odpovedati.
V zahtevku, ki ga je v imenu košarkarja vložila odvetniška družba Brown Rudnick, je navedeno, da Dončić ni povezan z znamko "LUKA DONCIC 7", prav tako pa ne odobrava trženja blaga in storitev pod omenjenim imenom. Za vsa partnerstva in pogodbe v ZDA sicer skrbi Dončićevo podjetje Luka99 Inc., ki je tudi vložilo vlogo za preklic soglasja Mirjam Poterbin.
Kot še navaja Stein, Dončić namreč ni več povezan s podjetji, ki imajo v lasti in tržijo blagovno znamko LD77 ter upravljajo spletno stran lukadoncic.com. Te družbe, kot izhaja iz slovenskih javnih evidenc, trenutno soupravljata Mirjam Poterbin in direktor Boris Požeg. Prav tako ni nobene povezave med dobrodelnim skladom Luka Dončić Foundation, ki je bil ustanovljen leta 2021, in skladom s sedežem v Sloveniji, ki od nedavnega prav tako nosi to ime.
Želi nadzor nad uporabo svojega imena
Pred začetkom sezone 2021/22 je Luka Dončić predstavil nov logotip, ki je prikazan na športnih copatih in oblačilih Jordan, ki jih nosi. Logotip prikazuje njegovi začetnici LD, njegovo številko dresa 77 in S kot prvo črko imena Slovenija. Ta logotip je odtisnjen tudi na dveh košarkarskih igriščih v Ljubljani, ki jih je Dončić lani septembra odprl v Ljubljani, dodaja Stein.
Luka Dončić je dodal, da je vložitev zahtevka na USPTO zadnja možnost, saj je njegova velika želja, da dobi popolni nadzor nad uporabo svojega imena, blagovne znamke, dobrodelnega sklada in vseh poslovnih povezav. Dokler pa bosta obstajali dve blagovni znamki z njegovim imenom, to ne bo mogoče. V zahtevku je večkrat jasno zapisano, da znamka "LUKA DONCIC 7" nima nikakršnih povezav z mladim košarkarjem, zato se tudi ne strinja s prodajo kakršnih koli izdelkov pod tem imenom.
Poterbin: Nekateri želijo popoln nadzor nad Lukovim življenjem
Za odziv smo prosili Mirjam Poterbin, ki je za MMC zapisala: "Vse, kar je napisano, prihaja s strani ljudi, ki so Luko obkrožili v zadnjih dveh letih in želijo popoln nadzor nad njegovim življenjem in kariero. Nočem prati umazanega perila v javnosti, sploh v času, ko mora biti Luka zbran in fokusiran na pomembne tekme, ki so pred njim. Od njegovega rojstva naprej mi je bilo vedno pomembno samo to, da je Luka srečen in da mu je omogočeno, da sledi svojim sanjam, kar je normalno za vsako mamo. Grožnje ljudi, ki se hočejo okoristiti z mojim sinom, pa mi tudi tako, da pišejo takšne članke ob najmanj primernem času za Luko, ne bodo prišle do živega. Vedno bom in stojim za tem, da obvarujem svojega sina in od tega nikoli ne bom odstopala."
Nesterović: Osredotočen je na prvenstvo
Pravni postopki v ZDA potekajo prav med evropskim prvenstvom v Nemčiji, na katerem je slovenska reprezentanca po bolečem porazu proti Bosni in Hercegovini v torek dosegla bleščečo zmago nad Nemčijo, Dončić pa je bil s 36 točkami in desetimi skoki prvi zvezdnik tekme. Stein se je za komentar dogajanja obrnil tudi k Rašu Nesteroviću, nekdanjemu igralcu v Ligi NBA in zdajšnjemu generalnemu sekretarju Košarkarske zveze Slovenije.
Nesterović je dejal: "Luko in njegovo družino poznam že zelo dolgo. Luka se spreminja v pametnega mladega poslovneža, zato si želi, razumljivo, zagotoviti, da ima popoln nadzor nad svojo blagovno znamko. A trenutno je stoodstotno usmerjen na evropsko prvenstvo, na katerem vodi svojo ekipo."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje