Oprah je v svoji oddaji gledalcem podarila 276 avtomobilov pontiac G6, model 2005, vrednih sedem milijonov dolarjev, ki so bili darilo proizvajalca General Motors.
Tako se je prvič neki proizvajalec vozil odločil za tako promocijsko akcijo avtomobilov, ki jih nameravajo poslati v trgovine šele prihodnji mesec.
Direktor trženja Generals Motorsa je povedal, da cena promocije ni bila nič višja od tistega, kar bi družbo stala reklamna kampanja z okoli 50 televizijskimi spoti.
Gledalke so na oddaji prejele ključe avtomobilov, same pa si bodo lahko izbrale barvo in opremo vozila.
Voditeljica je oddajo začela tako, da je na oder poklicala enajst gledalk, jim izročila nove avtomobile, ostalim pa je podarila škatle, češ da so v eni od njih ključi dvanajstega avtomobila.
20-letnica prejela štipendijo
Gledalci pa so presenečeni spoznali, da so bili ključi novih vozil v vsaki škatli.
Poleg tega je Oprah razveselila še 20-letno dekle, ki je svoje otroštvo preživelo v zavodu za brezdomce in pri rejnikih, saj ji je podarila štiriletno štipendijo za študij na fakulteti in oblačila, vredna 10.000 dolarjev.
Praznih rok ni ostala niti družina z osmimi rejniškimi otroki, saj je prejela 130.000 dolarjev za nakup nove hiše.
Oprah Winfrey Show je že leta ena najbolj priljubljenih oddaj po vsem svetu in jo predvajajo kar v 109 državah, tudi pri nas.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje