Kot izhaja iz tožbe, podjetje Island Express Inc. ni imelo dovoljenja za polete v megli in v razmerah nizke oblačnosti.
Pilot Ara Zobayan, ki je tudi med žrtvami nesreče, je sicer imel dovoljenje za letenje ob pomoči instrumentov, ampak tega ni imelo podjetje, ki je dajalo v najem helikopter, kar pomeni, da je tudi Zobayan lahko letel le v pogojih dobre vidljivosti in usodnega dne ne bi smel leteti.
V tožbi je še navedeno, da je ameriška zvezna uprava za civilno letalstvo FAA leta 2015 Zobayana obtožila kršitve minimalnih vizualnih predpisov letanja v pogojih zmanjšane vidljivosti.
Bryantova vdova se v tožbi sklicuje na dejstvo, da bi s helikopterjem usodnega dne lahko leteli le ob izpolnjenem pogoju, da je vidljivost znašala vsaj pet kilometrov, oblaki pa niso bili nižji od 300 metrov nad zemljo. A je bila usodnega nedeljskega jutra vidljivost zelo slaba, zaradi zelo goste megle pa so bili tako policisti kot izvajalci panoramskih turističnih poletov primorani prizemljiti vsa svoja zračna plovila.
Vanessa Bryant se sklicuje na izjave očividcev, ki trdijo, da je pilot Ara Zobayan skušal manevrirati helikopter navzgor in naprej, nato pa je nenadoma ostro zavil in s hitrostjo približno 290 kilometrov na uro poletel proti strmemu pobočju. Očividci so povedali, da so videli helikopter leteti skozi oblake in meglo, preden je strmoglavil, je tožbo povzela francoska tiskovna agencija AFP.
Tožbo je Bryantova vložila na isti dan, ko je v Staples centru potekala slovesnost v spomin Kobeju Bryantu in njegovi hčerki. Prireditve se je udeležilo več kot 20.000 ljudi, med njimi številni NBA-zvezdniki, pa tudi družina Bryant.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje