Oglaševalci izkoriščajo navdušenost mladih nad videoigricami. Foto: EPA
Oglaševalci izkoriščajo navdušenost mladih nad videoigricami. Foto: EPA

.

T. i. advergaming je zelo uspešen. Na spletnih straneh, ki ponujajo "advergaming", so ugotovili več kot 12 milijonov obiskov otrok, starih manj kot 11 let. Živilska industrija porabi za oglaševanje večinoma sladkih žitaric, slaščic in ostalih produktov milijone dolarjev vsako leto. Samo ena izmed ameriških verig s hitro prehrano je lani na trg poslala tri videoigrice, ki ponujajo svoje izdelke mladim potrošnikom.

Otroci potem svoje starše prepričujejo, naj jim kupijo želeno hrano ali peljejo v neko restavracijo. Veliko staršev tudi popusti in tako ustrežejo oglaševalcem, ki so tako našli nov način za prodajo svojih izdelkov.

Debelost povzroča vse večje težave
Debelost je v Sloveniji in zahodnem svetu, tudi zaradi "advergaminga", najbolj množična bolezen. Svetovna zdravstvena organizacija jo je uvrstila med kronične bolezni z vsemi značilnostmi epidemije že leta 1997. V razvitem svetu je predebelih 50 odstotkov odraslega prebivalstva in 25 odstotkov otrok med 10. in 17. letom starosti. Poleg pretiranega prehranjevanja sta vzroka tudi pomanjkanje telesne aktivnosti in genetika.