Samsung je eden večjih ponudnikov mobilnih telefonov, po vojni med omenjenima mogotcema svetovne prenosne telefonije pa je bil dobitnik predvsem podjetje Motorola. Poleg zanje dobre vesti o manjšem dobičku tekmeca jih je še bolj razveselilo dejstvo, da se zahtevnejši uporabniki, vajeni nenehnih (tehnoloških) novosti, umikajo od Samsunga.
Intenzivna proizvodnja in oglaševanje
Motorola Inc. meri prav na te uporabnike, saj je samo v zadnji četrtini leta 2004 na svetovno tržišče poslala 20 novih mobilnih telefonov, med katerimi izpostavljajo predvsem Razr V3, ki so ga v zadnjih treh mesecih tudi najbolj intenzivno oglaševali. V oglasih lahko med drugim preberemo, da naj bi šlo za najtanjši preklopni telefon, ki tehta manj kot sto gramov.
Analitiki menijo, da je bila tudi agresivna oglaševalska kampanja delno odgovorna za prevzem uporabnikov drugih telefonov, ki so se na začetku leta obrnili k Motoroli, prav tako pa zelo kritično govorijo o Samsungovem počasnem plasiranju novih modelov telefonov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje