Za nakup podjetja je Microsoft ponudil 66,50 dolarja na delnico, kar je kar 85 odstotkov več od tržne cene za delnico Aquantiva, ki je v četrtek znašala 35,87 dolarja. Bill Gates upa, da bo Microsoft tako okrepil svoje spletno delovanje in popeljal oglaševalski posel na višjo raven.
Microsoft je zadnje tehnološko podjetje, ki se je podalo v sektor spletnega oglaševanja, ki sta ga že zavzela Google in Yahoo. Prejšnji mesec je Google za 3,1 milijarde dolarjev kupil podjetje DoubleClick, Yahoo pa je za 680 milijonov dolarjev odkupil še preostalih 80 odstotkov podjetja Right Media Exchange, ki ga še ni imel v lasti.
Aquantive je podjetje, ki se ukvarja z oglaševanjem na spletu tako, da povezuje kupce in prodajalce ter da svetuje agencijam in podjetjem, kakšno spletno oglaševanje je najbolj primerno. Pri Microsoftu so prepričani, da je nakup, ki predstavlja dva odstotka njihove tržne vrednosti, popolnoma vreden svojega denarja, saj ima Aquantive zelo napredno tehnologijo in prijeme.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje