Microsoft tokrat prihaja z zamudo, a je le prispel na cilj. Foto: EPA
Microsoft tokrat prihaja z zamudo, a je le prispel na cilj. Foto: EPA

Zune krasi 30 gigabajtov trdega diska in možnost brezžičnih prenosov datotek, na prodajne police pa naj bi prišel do konca leta. Z vstopom na trg prenosnih predvajalnikov skuša največji izdelovalec programske opreme dohiteti Apple, ki ima s svojim iPodom - ta je bil trgu predstavljen že daljnega leta 2001 - več kot 50-odstotni delež na trgu. V ZDA naj bi ta delež znašal celo več kot 75 odstotkov.

Microsoft namerava pripraviti tudi podoben glasbeni "ekosistem", kot je iTunes, ki omogoča enostavno pretakanje glasbenih datotek s spleta na predvajalnik. Prav možnost brezžičnega nalaganja vsebin naj bi bila Zunova največja prednost pred konkurentom.

Pod blagovno znamko Zune, ki ga izdeluje japonska Toshiba, naj bi poleg predvajalnika glasbe izšel tudi predvajalnik videovsebin, kasneje pa tudi igralna konzola in mobilni telefon.