Digitalni fotoaparati spet doživljajo prodajno eksplozijo. Prve generacije so po besedah trgovcev že za odmet; treba bi jih bilo zamenjati  še z manjšimi in zmogljivejšimi. Foto: Reuters
Digitalni fotoaparati spet doživljajo prodajno eksplozijo. Prve generacije so po besedah trgovcev že za odmet; treba bi jih bilo zamenjati še z manjšimi in zmogljivejšimi. Foto: Reuters
Histerija okoli HDTV-televizorjev se umirja. Ponudniki vsebin ne sledijo tehnološkemu razvoju, zato so kupci novotarij razočarani. Vseh zmogljivosti dragih aparatov ne morejo izkoristiti. Foto: EPA

Okoli tretjina tistih, ki kupujejo po spletu, bo bližnje obdarovala z digitalnim fotoaparatom, kažejo tržne analize. Med najpogostejšimi darili bodo tudi filmi na DVD-jih ter tradicionalne knjige in zgoščenke.

Rast prodaje na spletu
V Nemčiji bo kar 85 odstotkov moških, ki veliko uporabljajo splet, darila za svoje bližnje naročilo v spletnih trgovinah. Pri ženskah je odstotek le malo nižji: takih bo tri četrtine. Trgovci so se nanje pripravili in vabijo s številnimi popusti ali ugodnostmi. Analitiki so že popravili napovedi o obsegu predpraznične spletne prodaje: ta naj bi bila precej boljša, kot so sprva predvidevali. V Nemčiji naj bi obsegala 16 milijard evrov, kar je 12 odstotkov več kot leto prej.

Digitalni fotoaparati so bili med največkrat podarjenimi izdelki že leta 2004, lani pa so jih prehiteli računalniški monitorji LCD. Najbolj so razočarale ploske televizije (plazme in LCD-ji), ki kupce vabijo z obljubami o podpori visokoločljivostni televiziji. Vendar je na tej strani Atlantika še premalo HDTV-programov, da bi se kupci bolj množično odločali za menjavo starih televizorjev za nove.

Najpogostejše moške želje:
1. Digitalni fotoaparat
2. Denar
3. Oblačila
4. Zgoščenke in DVD-ji
5. Vrednostni boni

R. S.