Prodaja mobilnih telefonov se vse od nastanka povečuje, tudi po zaslugi dodatnih možnosti, ki jih ponujajo telefoni. Igrice, fotoaparati in predvajalniki glasbe so dodatki, ki so kupce privabljali v preteklih letih.
V letu 2005 pa Nokia obljublja novost, vizualni radio, ki radijskim postajam poleg običajnega radijskega signala ponuja možnost dodajanja informacij in slik.
Nekaj popolnoma novega
Prvi vtis je, da je iznajdba podobna televiziji, vendar odgovorni pri Nokii odgovarjajo, da ga ne moremo primerjati s tradicionalnimi mediji, pač pa je to izboljšana oblika radia, kot ga poznamo danes. Poslušalec bo lahko poslušal glasbo in če ne bo prepoznal izvajalca, bo vključil tehnologijo na svojem telefonu in prebral, kdo je izvajalec, in tudi videl njegovo podobo. Vizualni radio bo deloval s pomočjo računalnika na radijski postaji, ki bo javnosti pošiljal informacije.
Bistvo je interaktivnost
Poslušalci pa ne bodo imeli le možnosti bolje spoznavati izvajalcev pesmi, ampak bodo lahko tudi vzpostavili stik z radijsko postajo. Tovrsten stik je omogočen že za gledalce digitalne televizije, kjer s pritiskom na rdeči gumb na pilotu sodelujejo pri anketah, glasovanjih in nagradnih igrah. S tehnologijo vizualni radio bodo še posebej zadovoljne radijske postaje, saj bodo z njeno pomočjo ugotavljale, koliko poslušalcev imajo.
Nekaj tudi za oglaševalce
Dobrodošla pa bo tudi za oglaševalce, ki bodo zagotovo želeli izkoristiti nov oglaševalski prostor. Za novo tehnologijo bodo uporabniki na svojem telefonu potrebovali storitev, ki jim bo omogočala nastavitev vizualnega radia. Storitev pa seveda ne bo brezplačna, vendar pri Nokii obljubljajo, da bodo postavili razumno ceno. Podjetje predvideva, da bo do konca leta 2006 že 100 milijonov telefonov, ki bodo omogočali uporabo revolucionarne tehnologije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje