Foto:
Foto:

Na trgu se pojavlja vedno več igric s provokativno politično vsebino, s katerimi želijo proizvajalci doseči večje zavedanje o političnih temah med uporabniki. Za aktiviste postaja splet eno od pomembnih orodij v njihovem boju.

Tako je skupina Milanski mladi radikalci, ki jo sestavljajo predvsem medijski profesionalci, oblikovala spletno stran Molleindustria, namenjeno tistim, ki se ne strinjajo z vladno politiko, pa svojega nasprotovanja nočejo ali ne morejo izražati na ulicah.

Stran je znana predvsem po svojih videoigricah, v katerih oblikovalci želijo poudariti največje negativne točke globalnega kapitalizma. V eni od igric, imenovani Tamatipico, se igralci prelevijo v šefe s podrejenimi, ki jih morajo zadovoljevati tako, da se proizvodnja povečuje.

Če je igralec s svojimi uslužbenci preveč strog, jim ne omogoči dovolj spanca ali prostega časa, se ti odločijo za stavko in proizvodnja zastane. Hkrati pa lahko šefi odločajo tudi, kdo ni dovolj dober in ga odpustijo. Kot je povedal eden od oblikovalcev igre, je glavni pomen igre njena ideologija, ki se izraža predvsem skozi njena pravila, strukturo in mehanizme.