Ob izdaji svoje različice predvajalnika 2.0 so se povezali s podjetjem za trženje Infiniti MRM, skupaj pa naj bi razširili uporabo predvajalnika, ki ga že zdaj uporablja 60 milijonov uporabnikov po svetu. Povezovanje podjetij naj bi rodilo novo družbo BS.Corp.
Pa pojdimo vseeno po vrsti. Zgodba se je začela že leta 1999, in to povsem preprosto, saj Boris Voglar, ki so ga poimenovali oče BS.Playerja, ni bil zadovoljen s ponudbo videopredvajalnikov in si je zato umislil kar svojega.
Iz malega zraste veliko
Tej je iz podjetja Webteh, ki ga je Voglar ustanovil še skupaj z Matjažem Marinčičem in Andrejem Marinčičem, sledilo še 37 različic z najrazličnejšimi popravki, predvajalnik pa je postajal vse bolj priljubljen med tujimi uporabniki, obisk na spletni strani pa je narasel kar na 100.000 klikov dnevno.
Do zdaj je bil predvajalnik brezplačen, zaradi "dodatne opreme", ki je predvajala reklame, pa so se morali odločiti, ali bodo izdelavo prenehali ali pa bodo naredili bolj tržno različico, saj se jim vlaganje v spremembe ni več splačalo. Po enem letu so izdali prenovljeno različico 2.0, ki jo med drugim odlikuje medijska knjižnica, nepoznavalce tehnike pa najprej presenetita lepša zunanja podoba in nov logo. Brezplačna različica z reklamnim dodatkom bo še na voljo, ponujajo pa tudi različico PRO, ki jo je mogoče kupiti za slabih 30 evrov.
Deluj lokalno, razmišljaj globalno
"Crack za novo različico bo na voljo, še preden bom prišel domov," je po predstavitvi hudomušno pripomnil Matjaž Marinčič, ki je dodal, da jim piratstvo pobere kar precej dobička. Pri prodaji najbolj računajo na svoje največje trge. Najbolj je BS.Player priljubljen v Franciji, sledijo Španija, ZDA in Brazilija. Tudi na "jugoslovanskem" trgu je priljubljen, a menda Slovenija precej prednjači pred drugimi nekdanjimi sorepublikami. Da bi se kar najbolje prilagodili kupcem, bodo spletne strani bolj lokalizirali in jih prevedli tudi v različne jezike. Dobili bomo tudi slovensko različico, končno bi lahko rekli, saj je poprej ni bilo. Od Matjaža Marinčiča smo dobili pojasnilo, da zato "enostavno ni bilo časa".
BS.Player in Siddharta kot U2 in iTunes
Dodatek k novemu predvajalniku pa je sodelovanje s Siddharto, ki v 60 milijonih uporabnikih vidi tudi priložnost zase. Seveda se človek takoj spomni na sodelovanje Appla oziroma iTunesa z U2, kar pa snovalci trženja BS.Playerja niti ne skrivajo. Pravijo, da je to nadgradnja tega, kar že imajo, v sodelovanju z menedžerjem Siddharte Iztokom Kurnikom pa bodo postavili tudi glasbeni portal, prek katerega bodo ponujali najrazličnejše multimedijske vsebine. Oblikovali so tudi spletno trgovino BS.Store, kjer zdaj ponujajo običajno reklamno navlako, kmalu pa bodo po zgledu iTunesa prodajali tudi glasbo. Uporabniku torej želijo ponuditi več in s tem prodreti med vodilne.
Umirjena evropskost proti ameriški agresiji
Povprašali smo jih tudi za njihovo mnenje o Microsoftu in njihovem domnevno monopolnem vsiljevanju Windows Media Playerja. Pojasnili so, da je to vsekakor priložnost za BS.Player, ki lahko postane različica evropsko usmerjenega predvajalnika proti amerikanizaciji družbe. Torej, "umirjeni BS.Player proti ameriški agresivnosti Microsofta in Appla," je brez zadržkov pojasnil Robert Verlič iz družbe Infiniti MRM.
Zanimivo. Mlada ekipa je navdušeno predstavljala vse novosti playerja in se mogoče včasih tudi izgubila, vsekakor pa je bilo jasno, da je BS.Player priložnost za še bolj intenziven prodor slovenskega znanja v svet. Predstavili so toliko načrtov, da se človek v njih izgubi. Torej, v nedoločeni prihodnosti prihaja tudi različica BS.Playerja za Mac in Linux, gledali pa ga bomo tudi na mobilnikih. Dovolj zaenkrat.
M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje