Foto:
Foto:

Projekt je zastavil EduVision, ki preizkuša nove vrste učbenikov med kenijskimi študenti. Tako želijo najti načine za uporabo cenovno ugodnih računalnikov, s pomočjo katerih bi študenti prišli do informacij iz učnega načrta. Virtualni učbeniki naj bi zamenjali stare učbenike v knjižni obliki.

Predstavnik EduVisiona je povedal, da uporabljajo kombinacijo satelitskih radijskih valov in računalnikov, imenovanih e-slates. Ti računalniki se s pomočjo brezžične povezave povezujejo v učno bazo šole. Ta predeluje podatke, zbrane prek satelitskega prenosa, in jih spremeni v obliko, ki omogoča branje na e-slatesih.

Slabosti novega sistema
Sistem je cenejši, kot če bi v šolah nameščali internetno povezavo, vendar ima tudi pomanjkljivosti. Največja slabost je ta, da ne omogoča odziva. Učenci lahko le sprejemajo podatke, ne morejo pa na primer postavljati vprašanj. Za zdaj je program sestavljen iz besedila, slikovnega dela in vprašanj, snovalci pa ga želijo še nadgraditi z zvočnimi in avdiovsebinami. EduVision si želi, da bi v to obliko predelali tudi vsebino večine največjih svetovnih univerzitetnih knjižnic, s čimer bi se podatkovna baza močno povečala.