Izvršni direktor družbe Howard Stringer je povedal, da bo program, imenovan eyeVio, del "tihe revolucije programske opreme". Ker se Sony ne želi soočati z obtožbami na sodišču, kot je to doletelo YouTube, bo skrbno nadzoroval vsebino objavljenih posnetkov. Novost bo, da bodo lahko uporabniki sami določili, kdo si lahko ogleda njihove posnetke. V družbi so prepričani, da je kljub velikemu uspehu YouTuba trg še vedno zasičen, saj veliko družb še vedno išče varno spletno mesto za oglaševanje.
Storitev bo za uporabnike brezplačna, Sony pa si obeta prihodke predvsem iz oglaševanja in sodelovanja z mediji.
Podobno storitev sta v začetku leta napovedala medijska velikana News Corp. in NBC universal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje