Kupljen virtualni predmet bodo igralci lahko uporabili pri igri. Foto:
Kupljen virtualni predmet bodo igralci lahko uporabili pri igri. Foto:

Spletno dražbo Station Exchange naj bi odprli junija, na njej pa bodo igralci poleg najrazličnejših predmetov in premoženja prodajali tudi osebe iz igre.

Po besedah profesorja iz Univerze v Indiani Edwarda Castronove porabijo ljubitelji tovrstnih iger za nakupe virtualnih predmetov, ki jih nato uporabijo pri igranju, okoli 800 milijonov dolarjev na leto.

Pri Sonyju pa trdijo, da predstavljajo kar 20 odstotkov celotnega virtualnega trgovanja nakupi, povezani s prvim in drugim delom njihove igre EverQuest. Doslej je trgovanje potekalo prek dražb, ki jih ponujajo običajne tovrstne strani, kot je eBay.

Zdaj pa naj bi Sony zagotovil, da bodo predmete, ponujene na njihovi dražbi, izvzeli iz igre, v kateri so jih do tistega trenutka uporabljali, in jih prenesli na poseben zaščiten strežnik.