Kanadski raziskovalci so na skupini prostovoljcev preučili oblikovanje mnenja o posamezni spletni strani, izsledki pa so presenetili tudi same raziskovalce, ki so sicer pričakovali kratko dobo.
Za odločitev o kakovosti spletne strani zadostuje čas, v katerem oko zazna vsebino spletne strani.
Poleg tega so znanstveniki z univerze Carleton v Ottawi ugotovili, da prvi vtis o videzu strani močno vpliva tudi na posameznikovo mnenje o vsebinski kakovosti. Če ljudje stran ocenijo kot privlačno, potem to njeno pozitivno lastnost prenesejo tudi na oceno o kakovosti njene vsebine.
Ocena pa ni samo kratkotrajna, saj ljudje navadno ne spreminjajo mnenja o določeni stvari, potem ko so si ga enkrat že ustvarili. Prvi vtis lahko torej traja zelo dolgo.
Raziskovalci zato ustvarjalce spletnih strani opozarjajo, da lahko marsikateri obiskovalec kakovost in posebno ponudbo določene spletne strani spregleda zato, ker oblika ni dovolj dodelana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje