V navidezni skupnosti se prebivalci obnašajo tako kot v resničnosti. Foto: secondlife.com
V navidezni skupnosti se prebivalci obnašajo tako kot v resničnosti. Foto: secondlife.com

Priljubljena spletna navidezna skupnost Second Life je zaživela leta 2003 in takoj postala velika uspešnica. Ima že več kot tri milijone prebivalcev z vsega sveta, ki so si ustvarili svoje navidezne podobe. Te podobe med seboj komunicirajo in kupujejo blago, domove, podjetja ter celo spolne storitve. Na leto naj bi se v tem svetu obrnilo namišljenih 64 milijonov dolarjev.

Švedsko veleposlaništvo bo kopija njihovega novega veleposlaništva v Washingtonu, imenovalo pa se bo Švedska hiša in bo imelo odgovore na vsa vprašanja, povezana s to deželo. Veleposlaništvo bo upravljal švedski inštitut, ki je del zunanjega ministrstva, glavni namen odprtja pa je približati Švedsko ljudem po svetu, predvsem mladim, saj je to preprost in eden najcenejših načinov predstavitve.

V skupnosti imajo svoja predstavništva številna svetovno znana podjetja, med njimi Dell, MTV in Reuters.