Kot so pojasnili na SI-CERT-u, je bilo na več naslovov komitentov posredovano sporočilo, s katerim so nepridipravi želeli dobiti podatke o dostopu do elektronske banke. V sporočilu so prejemnike v slovaškem jeziku nagovarjali h kliku na povezavo, ki je vodila do lažne spletne strani NLB-ja, kjer so zahtevali vpis uporabniškega imena in enkratnega gesla. Po vnosu podatkov uporabnika preusmeri na spletno stran banke.
Kot so zapisali v SI-CERT-u, naj uporabniki v primeru, ko prejmejo neobičajno elektronsko sporočilo od svoje banke, ki ga niso pričakovali, ne odprejo povezave v sporočilu.
V primeru dvoma, ali gre za resnično sporočilo banke, pa naj se o legitimnosti prepričajo pri svoji banki. Prav tako morajo z banko kontaktirati, če so sledili povezavi in na lažni spletni banki vnesli svoje podatke.
Banka nikoli ne zahteva identifikacijskih elementov!
Kot so v odzivu zapisali v NLB-ju, banka nikoli ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti, saj je vnos uporabniškega imena in/ali gesla obvezen izključno pri prijavi v spletno banko.
Zato naj uporabniki takšna sporočila nemudoma izbrišejo in banko obvestijo na telefonsko številko 01 477 20 60 ali 01 477 20 00 oziroma s sporočilom na info@nlb.si.
To je drugi napad na komitente slovenskih bank v nekaj dneh, saj se je podoben incident zgodil v petek, ko je šlo za napad na komitente Gorenjske banke s ciljem pridobiti podatke o kreditnih karticah. Tudi Gorenjska banka je v odzivu zapisala, da "nikoli ne pridobiva podatkov o imetnikih plačilnih kartic prek spleta".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje