Podjetje želi spodbuditi še več ljudi k prodaji stvari na spletnih straneh ameriškega Yahooja.
Pri Yahooju so zanikali govorice, da je poteza posledica objave konkurenčne strani eBay, ki je razkrila, da namerava kupiti spletno stran shopping.com. Predstavnik Yahooja je povedal, da so projektu pripravljali zadnjega pol leta, dejstvo, da so odpravo provizij napovedali ravno nekaj dni po eBayevi objavi, pa je popolno naključje.
Yahoo je do zdaj zaračunaval od 5 do 75 centov za objavo prodajnega oglasa na ameriški spletni strani, odvisno od izhodiščne cene predmeta. Ko je bil predmet prodan, je moral nekdanji lastnik Yahooju plačati 2 odstotka vrednosti. Podjetje pa ne namerava ukiniti provizij na svojih ostalih svetovnih prodajnih straneh - japonski, kanadski, singapurski, tajvanski in hongkonški.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje