Uredništvo za nove medije je z novinarji notranjepolitične redakcije MMC-ja na svojem volilnem spletnem portalu www.rtvslo.si/dz2014, mobilni volilni aplikaciji, kjer smo sodelovali z novinarji oddaje Tarča in nekaterimi drugimi novinarji RTV Slovenija, pripravilo več kot 400 prispevkov (člankov, klepetov, kolumn, objav analiz …).
Na spletu in mobilnih napravah so bili omogočeni prenosi vseh volilnih vsebin radijskih in televizijskih programov, tako nacionalnih kot regionalnih in manjšinskih. Volilno dogajanje pa so uporabniki lahko spremljali tudi na družbenih omrežjih Twitter in Facebook.
Več kot 200.000 obiskovalcev volilnega portala
Volilni spletni portal je obiskalo več kot dvesto tisoč obiskovalcev, ogledov strani pa je bilo več kot milijon in dvesto tisoč.
Okrog deset odstotkov uporabnikov portala je do spletnih vsebin dostopalo iz tujine (30 odstotkov iz Hrvaške). Najbolj brani so bili "povolilni" spletni prispevki, ki so imeli po več deset tisoč ogledov. Med bolj branimi so bile tudi volilne napovedi.
12.000 gledalcev spremljalo volitve na spletu
Številni gledalci in poslušalci so radijske in televizijske vsebine spremljali v živo na spletu. Najbolj gledan je bil volilni večer, ki ga je spremljalo skoraj 12.000 gledalcev. Vsa štiri večja televizijska soočenja političnih strank je spremljalo od 3.000 do 5.000 gledalcev.
Med tremi in desetimi odstotki gledalcev je soočenja spremljalo s tolmačem, na tretjem programu. Radijska soočenja, "ob 17-ih", so pritegnila več sto poslušalcev v živo na spletu. Povprečno je petnajst odstotkov uporabnikov prenose spremljalo s pomočjo mobilnih naprav. Delež obiskovalcev iz tujine je pri nekaterih oddajah presegel dvajset odstotkov.
Največ zanimanja za soočenja
V arhivu RTV 4D si je največ, več kot 10.000, uporabnikov ogledalo predvolilni TV-soočenji, ki sta bili 27. junija in 10. julija. Najbolj gledani TV-prispevki so bili odhod Zvonka Černača s soočenja, prispevek o odzivih strank na izid vzporednih volitev in nagovor Mira Cerarja iz Cankarjevega doma. Sklepno soočenje vseh strank pa bilo najbolj poslušano radijsko soočenje z okrog 1.000 ogledi.
80.000 uporabnikov spletne aplikacije RTV 4D
MMC je skupaj z uredništvom oddaje Tarča pripravil tudi posebno mobilno volilno aplikacijo, kot posodobitev obstoječe aplikacije RTV 4D in kot samostojno aplikacijo RTV Volitve.
Posodobljena mobilna aplikacija RTV 4D je bila nameščena že na okoli 80.000 mobilnih naprav. V času volitev je tako aplikacijo RTV 4D namestilo več kot 9.000 novih uporabnikov. Samostojna mobilna aplikacija RTV Volitve pa je bila nameščena na več kot 2.000 mobilnih naprav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje