Vodja organizacijskega komiteja svetovnega prvenstva Franz Beckenbauer in Herbert Hainer iz Adidasa pri predstaviti uradne nogometne žoge z imenom Teamgeist Berlin. Foto: EPA
Vodja organizacijskega komiteja svetovnega prvenstva Franz Beckenbauer in Herbert Hainer iz Adidasa pri predstaviti uradne nogometne žoge z imenom Teamgeist Berlin. Foto: EPA

Razlog za tak prihodek je pripojitev ameriške družbe Reebok. Če Reebokovih prihodkov ne bi upoštevali, bi se prihodki Adidasa povečali le za 19 odstotkov. Dobiček skupine Adidas se je v primerjavi z lanskim letom povečal za 37 odstotkov, kar znaša 144 milijard evrov.

Adidas se je na svetovno nogometno prvenstvo dobro pripravil, saj namerava prodati za 1,2 milijarde evrov nogometnih izdelkov, hkrati pa je glavni sponzor, opremljevalec in nosilec licenc svetovne nogometne zveze Fifa. V Adidasu pričakujejo, da bodo prodali kar 15 milijonov primerkov uradnih žog svetovnega nogometnega prvenstva.