Odločitev o prekinitvi sodelovanja ni povezana s promoviranjem domače pijače, temveč zgolj s poslovnimi razlogi, je za MMC pojasnila predstavnica Adrie Adrijana Selj.
Pojasnjuje še, da bo podjetje letos zaradi racionalizacije gostinske ponudbe na letalih prihranilo več kot milijon evrov, to je tretjino lanske izgube iz poslovanja. Merila za izbor ponudbe so le kriteriji kakovosti, dobavne cene in možnost kompenziranja, ne pa tudi poreklo dobavitelja, dodaja Seljeva.
S Coca-colo so sodelovanje prekinili zaradi neizpolnjevanja navedenih kriterijev, njihovi pogoji po ocenah Adrie niso konkurenčni.
Sodelovanje je zaželeno
Obenem pa Seljeva dodaja, da je ponujanje in oglaševanje domačih proizvajalcev ena izmed oblik kompenzacije, ki znižuje stroške Adrie in je zato zelo zaželena. Morebitne nove zamenjave tujih izdelkov z domačimi zato niso izključene, so pa pogojene samo s konkurenčnostjo ponudb njihovih dobaviteljev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje