![Po raziskavi družbe Valicon se je Barcaffe znova povzpel na prvo mesto, ki ga zaseda že vse od leta 2005. Foto: MMC RTV SLO](https://img.rtvcdn.si/upload/Slovenija/barcaffe.jpg)
Med prvimi desetimi znamkami je poleg Barcaffeja najti še štiri znamke slovenskih proizvajalcev, in sicer še Laško, Alpsko mleko in Palomo. Slednja ostaja tudi med prvimi desetimi znamkami v regiji.
Po raziskavi družbe Valicon se je Barcaffe znova povzpel na prvo mesto, ki ga zaseda že vse od leta 2005. V prvi polovici lanskega leta jo je z vrha izpodrinila Milka, ki sicer že tradicionalno zaseda drugo mesto. Barilli pa je preboj med prve tri znamke prvič uspel v drugi polovici leta 2007, od takrat pa uspešno zadržuje visok položaj na lestvici.
Znamka Orbit je nazadovala; izgubila je dve mesti in se uvrstila na petega. Na račun padca njene moči je pridobila znamka Aquafresh in končala na četrtem mestu. Sledijo tri že omenjene slovenske znamke. Znamka Palome s kategorijo papirnatih robčkov je najmočnejša slovenska znamka v regiji nekdanje Jugoslavije.
Domače znamke z vsakim merjenjem slabše
Na prvih 20 mestih lestvice moči znamk v Sloveniji najdemo sedem znamk slovenskih proizvajalcev. Trg dobrin široke porabe v Sloveniji je domačim znamkam precej nenaklonjen in z vsakim merjenjem se njihov položaj poslabšuje. Najbolj sta nazadovali znamki Fruc in Gorenjka.
Na trgu široke porabe v regiji nekdanje Jugoslavije se je v letu 2008 prvič zgodilo, da je Coca Cola presegla znamko Milka. Sledijo jima znamke Orbit, Lenor, Gillette, Cedevita, Vegeta, Nivea, Paloma in Ariel.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje