Tuji partnerji niso imeli interesa, večina jih je špekulirala, razlaga nekdanji večinski lastnik. Zanimali so se le za nakup zemljišč, razvoj letališča jih ni zanimal. "Imamo tudi overjene pogodbe iz tistega obdobja, ki so bile že pripravljene. Ko pa je bilo treba plačati depozit za resnost, tistih 10 odstotkov, potem se nič več ni spoštovalo," je pojasnil Damijan Cehner, direktor Aviofuna.
Po enoletni agoniji in iskanju tujega partnerja je družbo presenetljivo dokapitalizirala Delavska hranilnica in postala 57-odstotni lastnik. "S tem, ko bomo uspešni v tej zgodbi, bomo odgovorili slovenski javnosti in oblastem v Sloveniji, da je bila prodaja Aerodroma Jožeta Pučnika napaka," je odločitev za nakup pojasnil Jože Stegne, predsednik uprave Delavske hranilnice.
Veliko pričakujejo od slovenskega prevoznika Adrie Airways, pogovori o potniških povezavah naj bi potekali z Združenimi arabskimi emirati, Azerbajdžanom in Kitajsko. Veliko stavijo tudi na tovorni promet. "Aerodrom mora ponuditi slovenskemu prebivalstvu vse tiste storitve, ki jih ponuja graško letališče," je svojo vizijo razkril Stegne.
Prihodke želijo podvojiti
Da bo mariborsko letališče ostalo v slovenskih rokah, pozdravlja tudi direktor družbe. Letos so poslovali pozitivno in uspeli odplačati stare dolgove do Preventa Globala. "Nas kot družbo so prepričali z dejanji. Nihče do zdaj vpletenih ni bil pripravljen ničesar vložiti," je dejal Marko Gros, direktor Aerodroma Maribor.
Letos so sicer ustvarili dober milijon evrov in pol prihodkov, 20 odstotkov več kot lani. Leto bodo sklenili pozitivno, v prihodnjem letu pa si želijo, da bi prihodke podvojili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje