Delo je svojo namero po povečanju deleža v Večeru napovedalo že pred enim letom, s tem namenom pa se je obrnilo tudi na ministrstvo za kulturo. Delu so deleže v Večeru prodali Fimes, TVM in RIG, družba za investiranje. Vsaka družba je imela po 19,93 odstotka Večera.
Predsednik uprave Dela Peter Puhan je ob tem dejal, da ta poslovna poteza uprave Dela temelji na jasnih poslovnih sinergijah, predvsem pa na velikem zaupanju v Večerovo blagovno znamko, ki ostaja še naprej samostojna in uredniško avtonomna. Upravi obeh družb sta ob tem dejali, da bosta na podlagi te poslovne odločitve lažje uresničili poslovne sinergije, ki jih vidita predvsem v skupni distribuciji, tiskarstvu in informacijskem sistemu.
Direktor družbe ČZP Večer in odgovorni urednik Uroš Skuhala je možnost, da Delo, ki je odslej imelo 20-odstotni delež v Večeru, prevzame večinski delež družbe, komentiral z besedami, da lahko Večer s tem pridobi, predvsem na skupnih poslovnih področjih, kot sta že omenjena distribucija in tisk edicij. Poleg tega verjame, da bo novi večinski lastnik krepil blagovno znamko Večer in sodeloval pri razvoju podjetja tudi v prihodnje.
A. M.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje