Nepridipravi so pridobili tudi elektronske naslove in podatke o plačilnih karticah 2208 strank.
Sporočili so, da so na napad prvič postali pozorni januarja, da pa so šele na začetku aprila lahko obvestili tiste lastnike kreditnih kartic, katerih podatki so bili ukradeni. Ob tem so zagotovili, da so takoj, ko so izvedeli za napad, sprejeli vse mogoče ukrepe za zmanjšanje škode in razjasnitev vseh okoliščin. V prihodnjih dneh, do 25. maja, bodo po napovedih tudi stopili v stik z vsemi prizadetimi strankami.
Generalni direktor Easyjeta Johan Lundgren je ob tem opozoril, da napad dokazuje povečano tveganje za kibernetski kriminal med pandemijo novega koronavirusa. "Nepridipravi izkoriščajo stisko ljudi za krajo osebnih podatkov," je dodal.
Kibernetski napad predstavlja dodaten udarec za britansko nizkocenovno letalsko družbo, ki se tako kot večina drugih letalskih družb spopada z velikimi težavami zaradi skoraj popolnega upada povpraševanja po letalskih prevozih med pandemijo. Med drugim je morala prizemljiti celotno floto letal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje