Katedra za marketing pod okriljem ene najznamenitejših blagovnih znamk na svetu se bo na Bledu ukvarjala predvsem s širšimi smernicami v svetu ter trajnostnim razvojem. Foto: MMC RTV SLO
Katedra za marketing pod okriljem ene najznamenitejših blagovnih znamk na svetu se bo na Bledu ukvarjala predvsem s širšimi smernicami v svetu ter trajnostnim razvojem. Foto: MMC RTV SLO
Poslovna šola Bled
Gre za največjo naložbo v 22-letni zgodovini šole. Foto: MMC RTV SLO

Ustanovitev katedre je veliko priznanje za blejsko poslovno šolo IEDC, ki velja za eno izmed vodilnih institucij na področju razvoja managementa v Evropi, obenem pa gre tudi za največjo naložbo na področju raziskav v 22-letni zgodovini šole.

Nova katedra za marketing je osredotočena v raziskovalno dejavnost, širše smernice v svetu ter na trajnostni razvoj. Ukvarjala pa se bo tudi s spreminjajočimi se nakupovalnimi navadami ter področjem rasti in marketinških inovacij s stališča ene najpomebnejših blagovnih znamk in njenih franšiz.

Prva takšna katedra v vzhodni in srednji Evropi
Coca Cola bo za delovanje katedre namenila pol milijona dolarjev oziroma 335.000 evrov, gre pa za prvo katedro, ki jo Coca Cola financira v vzhodni in srednji Evropi in tretjo na svetu. Vsota pa se bo lahko povečala ob različnih dodatnih raziskavah.

Med druge načrte blejske poslovne šole pa spada tudi gradnja Centra za inovativno učenje managementa, ki bo zgrajen do konca oktobra, njegova cena pa bo skoraj tri milijone evrov. S centrom bodo pridobili še eno večjo predavalnico, ki bo gostila od 150 do 200 udeležencev, v novi stavbi pa bo tudi center Evropskega centra za voditeljstvo.

Blejska poslovna šola sicer v treh MBA študijskih programih in specializiranih predavanjih vsako leto gosti od 3.000 do 4.000 študentov iz različnih držav.