Franjo Bobinac se je na vrhu lestvice najuglednejših direktorjev znašel drugič od leta 2002, ko so pri Kline & Partner začeli ugotavljati poslovni ugled med slovenskimi direktorji. Foto: MMC RTV SLO
Franjo Bobinac se je na vrhu lestvice najuglednejših direktorjev znašel drugič od leta 2002, ko so pri Kline & Partner začeli ugotavljati poslovni ugled med slovenskimi direktorji. Foto: MMC RTV SLO

Po raziskavi podjetja Kline & Partner uživa največji poslovni ugled med direktorji prvi mož Gorenja Franjo Bobinac.

Bobincu sledi (Trimo), Janez Škrabec (Riko), Jože Colarič (Krka), Matjaž Gantar (KD Group) in Igor Bavčar (Istrabenz). Kot še poroča Delo, je na lestvici od lanskega leta najbolj, za 60 mest, napredoval Nenad Vučinić iz Henkla Slovenija, sledi pa mu Marjan Ritonja iz Plive Ljubljana, s 46 mesti napredka. Direktorica Palome Mateja Perger pa je najbolj nazadovala, in sicer za 58 mest, Andreas Niegsch iz Sava Tires pa je nazadoval za 43 mest.

Kline & Partner ugotavlja poslovni ugled direktorjev od leta 2002, v tem času pa so se na vrhu znašli le trije različni direktorji. Prva leta je bil na vrhu lestice Zoran Janković kot prvi mož Mercatorja, leta 2006 in 2008 Franjo Bobinac, lani pa ji bila to direktorica Trima Tatjana Fink.

Kot pravi Miro Kline, mora biti direktor kredibilen, etičen, znati mora dobro komunicirati, sestaviti ekipo menedžerjev ter pritegniti sodelavce in motivirati zaposlene. K njegovemu ugledu in prepoznavnosti lahko precej pripomore tudi njegovo javno nastopanje. Svoj poslovni ugled lahko črpa tudi iz pomembnih funkcij, ki so jih, ne nujno v povezavi s podjetjem, imeli v preteklosti.

Kline še dodaja, da je mogoče poslovni ugled direktorja in podjetja primerjati s črpalko. Nekaj časa namreč svoj ugled črpa iz ugleda podjetja, na določeni točki pa podjetje črpa svoj ugled iz poslovnega ugleda direktorja in narobe, še dodaja Delo.