V strategiji je uprava Pivovarne Laško do leta 2014 predvidela povečanje prihodkov od prodaje na 263,3 milijona evrov. Foto: MMC RTV SLO/Ana Svenšek
V strategiji je uprava Pivovarne Laško do leta 2014 predvidela povečanje prihodkov od prodaje na 263,3 milijona evrov. Foto: MMC RTV SLO/Ana Svenšek

Strategija predvideva tudi vključitev strateškega partnerja za Fructal, cilj vodstva pivovarne, nadzornikov in bank upnic pa ostaja prodaja časopisa Delo in deleža v Mercatorju.

V strategiji je uprava Pivovarne Laško do leta 2014 predvidela povečanje prihodkov od prodaje na 263,3 milijona evrov, kar je 5,1-odstotna rast na letni ravni. Načrtovani dobiček ob doseganju sinergijskih učinkov pa je 48,2 milijona evrov. Poleg tega strategija predvideva povečanje tržnih deležev na tujih trgih in ohranitev položaja na domačem trgu.

Uprava načrtuje še, da se bo na podlagi predvidenih dezinvesticij dolg skupine, ki zdaj znaša 449 milijonov evrov, do konca prihodnjega leta zmanjšal na 147 milijonov evrov.