![Prodaja znamke Mercedes-Benz narašča, prodaja znamke smart pa je v letu 2006 močno upadla. Foto: RTV SLO](https://img.rtvcdn.si/upload/avtomobilizem/sl.jpg)
Prodaja je v primerjavi z enakim obdobjem lani narasla za 5,8 odstotka. Število prodanih Mercedesovih avtomobilov se je sicer septembra v primerjavi z lanskim znižalo s 117.800 na 116.100, še najbolj pa je upadla prodaja vozil znamke smart.
Povečanje prodaje po vsem svetu
V letu 2006 se je v ZDA število dostavljenih vozil povečalo za 13 odstotkov, v azijsko-pacifiškem območju za 19 odstotkov, v Vzhodni Evropi pa za šest. Prodaja vozil znamke Mercedes-Benz se je povečala za 9,4 odstotkov, prodaja smartov pa upadla za slabih 20 odstotkov.
Zaradi upada prodaje in nekaterih težav s kakovostjo je skupina Mercedes že začela preoblikovati proizvodnjo avtomobilske znamke smart.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje