Prodaja znamke Mercedes-Benz narašča, prodaja znamke smart pa je v letu 2006 močno upadla. Foto: RTV SLO
Prodaja znamke Mercedes-Benz narašča, prodaja znamke smart pa je v letu 2006 močno upadla. Foto: RTV SLO

Prodaja je v primerjavi z enakim obdobjem lani narasla za 5,8 odstotka. Število prodanih Mercedesovih avtomobilov se je sicer septembra v primerjavi z lanskim znižalo s 117.800 na 116.100, še najbolj pa je upadla prodaja vozil znamke smart.

Povečanje prodaje po vsem svetu
V letu 2006 se je v ZDA število dostavljenih vozil povečalo za 13 odstotkov, v azijsko-pacifiškem območju za 19 odstotkov, v Vzhodni Evropi pa za šest. Prodaja vozil znamke Mercedes-Benz se je povečala za 9,4 odstotkov, prodaja smartov pa upadla za slabih 20 odstotkov.

Zaradi upada prodaje in nekaterih težav s kakovostjo je skupina Mercedes že začela preoblikovati proizvodnjo avtomobilske znamke smart.