Blagovna znamka Louis Viutton je visoko cenjena v modnih krogih, po njej pa rade posežeju tudi filmske in glasbene zvezdnice. Foto: EPA
Blagovna znamka Louis Viutton je visoko cenjena v modnih krogih, po njej pa rade posežeju tudi filmske in glasbene zvezdnice. Foto: EPA

Izsledki raziskave svetovalne družbe Interbrand kažejo, da je tržna vrednost znamke Louis Vuitton 15,6 milijarde evrov, L'Oreala je 5,3 milijarde evrov in BNP-Paribasa 5,1 milijarde evrov.

Najbolj sta na tržni vrednosti izgubila proizvajalec avtomobilov Peugeot in podjetje BIC, tržna vrednost pa se je najbolj zvišala blagovnima znamkama operaterja mobilne telefonije Orange in naftnega podjetja Total.

Na četrtem mestu je sicer pristala zavarovalniška družba AXA, ki ji sledijo Chanel, Carrefour, Danone, Societe Generale, Lancome, Peugot in Orange.