K večji prodaji so po mnenju družbe prispevale predvsem spremembe v ponudbi hrane in tržne vzpodbude. Skupna prodaja se je tako septembra v Združenih državah Amerike povečala za 12,5 %.
Prodaja v prodajalnah, odprtih več kot eno leto, se je septembra po vsem svetu, vključno z ZDA, povečala za 3,7 %. Prodaja v teh prodajalnah je v Evropi upadla za 0,9 %, v Aziji pa za 4,2 %. Padec prodaje pa so zaznali tudi v Afriki in na Bližnjem vzhodu.
Skupna prodaja se je septembra po vsem svetu povečala za 6 %. V Evropi in Aziji se je prodaja povečala za 1,7 %, na Bližnjem vzhodu in Afriki pa je upadla za 3,5 %.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje