Skupina Mercator, s poslovanjem katere se je danes seznanil nadzorni svet družbe, je v letu 2009 ustvarila 2,6 milijarde evrov prihodkov iz prodaje. Ob dejanskih deviznih tečajih je to 2,4 odstotka manj kot v letu prej, predvsem zaradi zmanjšanja vrednosti srbskega dinarja.
Vstopili tudi na bolgarski in albanski trg
Mercator je lani za naložbe namenil 159,2 milijona evrov, predvsem za razvoj maloprodajne mreže. Z odprtjem hipermarketa v Stari Zagori je oktobra vstopil na bolgarski trg, z odprtjem hipermarketa in Intersporta v Tirani pa decembra še na albanski.
V letu 2009 je "najboljši sosed" nadaljeval s strateškimi povezavami. Konec leta je tako sklenil dogovor o strateški povezavi s hrvaškim trgovcem Getro in ga končal v letošnjem februarju. S tem je Mercator v dolgoročni najem pridobil 16 trgovskih objektov "cash & carry", s čimer je pomembno utrdil položaj drugega največjega trgovca na hrvaškem trgu.
60 odstotkov ljudi zaposluje v Sloveniji
Konec lanskega decembra je skupina zaposlovala 21.404 ljudi, od tega približno 40 odstotkov na tujih trgih.
V Mercatorju ocenjujejo, da bodo zunanje okoliščine poslovanja letos enako zahtevne kot lani. Prihodki iz prodaje skupine Mercator so načrtovani v višini 2,75 milijarde evrov, čisti dobiček pa naj bi znašal 21,9 milijona evrov. Za naložbe naj bi namenili 120 milijonov evrov, število zaposlenih pa povečali na 22.167. Gospodarski načrt za leto 2010 je po oceni uprave ambiciozen in pomeni nadaljevanje začrtanih strateških usmeritev skupine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje