![](https://img.rtvcdn.si/upload/Svet/wm-okna.jpg)
Strani se namreč nista mogli sporazumeti o vrednosti posla. Microsoft naj bi bil pripravljen za Yahoo odšteti 47,5 milijarde dolarjev, Yahoo pa naj bi vztrajal pri najmanj 53 milijardah oziroma pri 37 dolarjih za delnico.
Microsoft je svojo ponudbo nepričakovano objavil februarja in ob tem pojasnil, da želi s prevzemom povečati konkurenčnost na trgu spletnih storitev ter okrepiti svoj položaj v boju z iskalnim in spletnim oglaševalskim podjetjem Google. Ta je seveda nakupu nasprotoval, saj meni, da bi se konkurenčnost zmanjšala.
V pismu direktorju Yahooja Jerryju Yangu je direktor Microsofta Steve Balmer dejal, da še zmeraj verjamejo, da je bil posel dober za Microsoft, Yahoo in celotno tržišče, vendar zahteve Yahooja niso imele več smisla, zato so se v korist delničarjev in zaposlenih odločili za umik ponudbe.
Vrednost delnice Microsofta se v petek skoraj ni spremenila in je ostala pri 29,24 dolarja, vendar pa je zaradi pričakovanja zvišane ponudbe Microsofta za 1,85 dolarja poskočila delnica Yahooja in se ustavila pri 28,67 dolarja.
Oglaševalski posel na spletu je izredno donosen in lani je trg dosegel vrednost 40 milijard dolarjev, medtem ko naj bi so do leta 2010 ta vrednost podvojila na 80 milijard dolarjev.
M. K./G. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje