Schengenski pravni red zahteva ločena terminala za potnike iz Evropske unije in druge. Foto: RTV SLO
Schengenski pravni red zahteva ločena terminala za potnike iz Evropske unije in druge. Foto: RTV SLO
Aerodrom Maribor
Z mariborskega letališča dvakrat tedensko odleti letalo s 150 potniki. Foto: RTV SLO

Obnova bo obsegala gradnjo novega potniškega terminala in obnovo obstoječega, kot to zahteva schengenski pravni red. Na 6.000 kvadratnih metrih bodo zgradili štiri pristajalne stolpe, po dva za promet znotraj in zunaj EU-ja. Dela bodo končana v 261 dneh, naložba pa je brez DDV-ja vredna 2,3 milijarde tolarjev.

Mariborsko letališče brez rednih letalskih povezav
Na mariborskem letališču pa zadeve mirujejo, čeprav je družba Aerodrom z ministrstvom za promet podpisala pogodbo, ki pravno ureja upravljavska razmerja. Mariborsko letališče sicer nima rednih letalskih povezav, uspeli pa so ohraniti tovorni promet in čarterje.

V zadnjih petih letih je ministrstvo za promet v letališče skupaj s sredstvi iz evropskih strukturnih skladov vložilo več kot milijardo tolarjev. Za prihodnost letališča pa je bistvena urejenost in ločevanje potnikov na tiste iz Evropske unije in tiste zunaj nje, kar bo tudi temeljna zahteva vseh uveljavljenih evropskih letalskih prevoznikov, ki bi obudili letališki promet na mariborskem letališču.