Film, ki so ga posneli po resničnih dogodkih, prepriča s svojo ganljivo pripovedjo, ki odkriva zamolčano zgodovino dveh žensk, intelektualk na začetku 20. stoletja, in njuno ljubezensko razmerje. Film je hkrati vizualno poetično in impresivno delo, ki slogovno spominja na velikane japonske kinematografije. Žirija je v obrazložitvi zapisala, da je film vreden zapisa v zgodovino kinematografije, kot nepogrešljiva točka gejevskega in lezbičnega filma ter tudi širše.
Festival, ki se bo sklenil v nedeljo, je bil dobro obiskan. Obiskovalce so si lahko filme ogledali v ljubljanski Kinoteki, pa tudi na Ptuju, v Celju, Kopru in Mariboru. Po besedah ene od organizatork festivala Suzane Tratnik so gledalce najbolj pritegnile komedije, med njimi italijanska Potem pa nič in nizozemska 20 laži, 4 starši in eno jajčece.
Obiskovalci festivala so si lahko v devetih dneh ogledali 25 celovečernih in 20 kratkih filmov iz 20 držav, v ospredju letošnjega izbora pa so bili t. i. nezahodni filmi in žanr družinskega filma.
V fokusu letošnjega festivala je bil František Čap: predvajali so njegov film Vrata ostajajo odprta, ki je ponudil izhodišče za pogovor o homoerotiki v njegovih filmih. Hkrati je bil to tudi uvod v Čapovo retrospektivo, ki bo v Slovenski kinoteki potekala decembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje