Postavitev predstavlja, s čim so se v polpretekli zgodovini prebivalci in obiskovalci Ljubljane prevažali po mestnih ulicah. Avtor razstave je dolgoletni ljubiteljski raziskovalec Jožef Trpin.
Fotografska razstava želi prek fotografij kar najbolje prikazati razvoj javnega mestnega prometa. Slovenska prestolnica se je namreč v stotih letih iz mesta vozov in vpreg razvila v urbano prestolnico, ki si je leta 2016 prislužila tudi naziv zelena prestolnica Ljubljane.
Leta 1901 je zapeljal prvi tramvaj
Javni potniški promet v Ljubljani je zaživel 6. septembra leta 1901, ko je v mestu uradno zapeljal prvi tramvaj. Na začetku 50. let preteklega stoletja je sledil prehod s tramvaja na trolejbuse in avtobuse. Od leta 1971 je v Ljubljani javni prevoz omejen samo na avtobuse.
Trenutno v Ljubljani obratuje 32 linij v skupni dolžini 460 kilometrov, navaja spletna enciklopedija Wikipedija.
Razstavo je omogočilo ministrstvo za kulturo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje