Povezave med različnimi skupnostmi in umetniško produkcijo so stare toliko kot umetnost sama, saj so umetniki od nekdaj ustvarjali v njih, z njimi in zanje. Zaradi spreminjajočih se pomenov in povezav se lahko na ta stik gleda z različnih zornih kotov, na konferenci bodo izpostavljeni participatorni umetniški pristopi, ki neposredno vključujejo skupnosti.
V torek so kot preddogodek izvedli delavnico z naslovom Oblike participacije, ki sta jo vodila strokovnjaka za participatorno umetnost Roger Bernat in Roberto Fratini Serafide ter predstavo Tomaža Groma, naslovljena Duša, šum, ventil in žica.
Niso vse prakse participacije uspešne
Serafide je nato prvi dan konference predaval na temo Obredi nepotrpežljivosti, čemur je sledila okrogla miza z naslovom Neuspešni poskusi vključevanja, na kateri so mednarodni in slovenski govorci predstavili primere slabe prakse vključevanja občinstva v umetniške procese.
V okviru umetniškega programa so organizirani še predavanje, film, razstava in igranje namizne igre Igra vojne z Richardom Barbrookom v projektnem prostoru Aksioma.
Umetniki kuhajo za goste
Drugi dan konference prinaša predavanje Bojane Kunst, naslovljeno Vez participacije in prekarizacije ter pogovor, ki ga bo moderiral Bojan Djordjev. Temu bo sledila okrogla miza Pristop k mladim občinstvom, z moderatorkama Almo R. Selimović in Katarino Slukan. Pozneje bo še projekcija dokumentarnega filma The Record at Noorderzon, nizozemskega avtorja Jorena Molterja. Konferenca se bo sklenila z umetniškimi večerjami, ki jih bodo za goste konference pripravili slovenski umetniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje