Komisija kongresa, ki združuje več kot 2.700 festivalov in organizatorjev prireditev iz več kot 40 držav sveta, je mariborskemu festivalu namenila 'zlati stolpič' (Golden Pinnacle Award) za plakat za festival Lent 2008. Poleg tega je festival, ki ga je letos obiskalo kar okoli 600.000 ljudi, prejel še dve srebrni nagradi. Prva je namenjena festivalski knjižici, druga pa izreka pohvalo avtorjem festivalske razglednice. Ob tem je seveda treba omeniti avtorja celostne podobe Lenta Didija Šenekarja in odgovornega za grafično realizacijo Mitjo Visočnika. Zanimivo je, da so vse druge nagrade v zgoraj omenjenih treh kategorijah pripadle dogodkom ameriških organizatorjev.
Združenje s petdesetletno tradicijoFestival Lent se letos ni prvič vpisal med nagrajence Mednarodnega združenja festivalov in prireditev. Kot je sporočil Boris Črnič iz Narodnega doma, je Lent do zdaj prejel že 12 zlatih, 16 srebrnih in 9 bronastih priznanj. Združenje IFEA ima sicer precej daljšo tradicijo kot mariborski festival. Lent je do zdaj zaživel 16-krat, mednarodno združenje, ki vsako leto razglasi najboljše primere ustvarjalnosti na področju grafike, oglaševanja in stikov z javnostjo in menedžmenta, pa obstaja že od leta 1956. IFEA deluje kot neke vrste podporno omrežje organizatorjem festivalov in drugih zabavno-kulturnih dogodkov. Kot skupnost profesionalcev iz iste stroke je namreč poslanstvo združenja spodbujanje kakovosti organizacije festivalov in prireditev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje