"Prihodnost zabave je 3D in verjamem, da je prihodnost 3D-filmov prav na Kitajskem," je Cameron povedal za ameriško tiskovno agencijo ob tem, ko je naznanil, da se bo njegov Cameron Pace Group združilo z dvema kitajskima podjetjema v razvijanju napredne opreme za snemanje 3D-filmov. Njegova poteza prihaja v samo osišče velikega napredka kitajske filmske industrije in naraščajočih zahtev za 3D-filme v državi, piše BBC.
Rast kitajske filmske industrije
V preteklih nekaj letih je kitajska filmska industrija doživela presenetljivo rast. Prodaja vstopnic v kinematografih je v preteklem letu poskočila kar za 29 odstotkov na 13,1 milijarde juanov (1,42 milijard evrov), za tekoče leto pa napovedujejo 20-odstotno rast.
Na začetku tega leta so kitajske oblasti tudi naznanile, da bodo dovolile predvajanje dodatnih 14 tujih filmov, če bodo ti narejeni v 3D-formatu ali Imax formatu. Do zdaj je namreč Kitajska dovoljevala zgolj predvajanje 20 tujih filmov letno, večina teh pa je prihajala iz ZDA.
Večji pretok ameriških filmov na kitajski trg
Tuja filmska podjetja so bila z dozdajšnjo omejitvijo nezadovoljna, zdaj pa vse pogosteje sodelujejo s kitajskimi partnerji in si tako omogočijo dostop do kitajskega trga s hitro rastočimi zaslužki od prodaje kinematografskih vstopnic. Letošnji dogovor bo omogočil kar 50-odstotno večji prodor hollywoodskih filmov na Kitajsko. Del dogovora vključuje tudi, da se filmskim ustvarjalcem povrne 25 odstotkov (namesto prejšnjih 13) dohodka od prodaje vstopnic na Kitajskem. Dovoljenje naj bi podpiralo tudi ogromno ameriških delovnih mest v filmski industriji, kitajsko občinstvo pa bo lahko dostopalo do najboljših svetovnih filmov, ki so do zdaj na Kitajskem trgu krožili predvsem na piratskih kopijah.
Ameriško-kitajsko sodelovanje
Cameron meni, da je ogromna rast kitajskega trga državo spremenila v izredno atraktivno destinacijo: "To je najboljši prostor za nas, da tu ustvarimo neke vrste drugi dom."
Rast kitajskega filmskega trga so pograbili številni hollywoodski ustvarjalci in studii, ki skušajo s skupnim podvigom s kitajskimi podjetji prodreti na kitajski trg. Aprila je podjetje Walt Disney napovedalo koprodukcijo s pekinškim DMG Entertainmen pri filmu Iron Man 3 (film naj bi vključeval tudi elemente iz kitajske kulture, saj želijo ustvarjalci pritegniti čim več kitajskih gledalcev), v začetku tega tedna pa je Dreamworks Animation naznanil načrte za koprodukcijo naslednjega filma Kung Fu Panda s kitajskimi partnerji. Pri Dreamworks Animation že govorijo tudi o okolišu za filme in zabavo na Kitajskem.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje