Po poročanju revije Variety stroka norosti v dvoje napoveduje boren, zgolj 65-milijonski zaslužek v severnoameriških kinematografih. Napovedi tej številki dodajajo še 215 milijonov dolarjev drugje po svetu, kar bi skupaj naneslo 280 milijonov dolarjev, kar ne dosega tristomilijonske meje, kolikor je stala produkcija in promocija filma.
Krizni ukrepi
Če tej številki odštejemo delež zaslužka, ki pripada kinematografom, bi moral Joker 2 zaslužiti vsaj 450 milijonov dolarjev, da bi studio to poglavje zaprl na pozitivni ničli. Iz studia Warner so sicer sporočili, da bi bila številka, ki bi pokrila njihov vložek, bližje 375 milijonom dolarjev.
V želji, da bi izgubo vsaj delno omejili, bodo film na pretočne platforme poslali prej, kot so izhodiščno načrtovali – doma si ga bo dalo ogledati že 29. oktobra.
Na agregatni spletni strani Rotten Tomatoes, ki zbira filmske kritike, ima Joker: Norost v dvoje trenutno samo 32 odstotkov pozitivnih kritik.
"Dobro obveščeni viri" v filmski industriji so za Variety potrdili, da bi film po trenutnih ocenah lahko izgubil med 125 in 200 milijonov dolarjev. Studio Warner te ocene sicer izpodbija: "Vse ocene, ki jih podajajo anonimni 'poznavalci' ali 'vodje konkurenčnih studiev', so krepko zgrešene in samo nadaljujejo prakso tega, da se govorice poročajo kot dejstva."
Kot noč in dan
Debakel je prišel toliko bolj do izraza zato, ker je bil prvi film nenadejana uspešnica. Prvega Jokerja je režiral isti človek, Todd Phillips, in upodobil isti igralec, Joaquin Phoenix. Film je po svetovni premieri na beneškem filmskem festivalu prejel zlatega leva, Phoenix pa nekaj mesecev pozneje oskarja za najboljšega igralca v glavni vlogi. Za nameček je bil film tudi komercialno ogromna uspešnica – zaslužil je dobro milijardo dolarjev.
Ljubitelji stripov niso bili navdušeni nad idejo muzikala
"Krivdo" za polom Norosti v dvoje ljudje pripisujejo različnim faktorjem. Zaradi uspeha prvega filma se je Phillips v Hollywoodu kar naenkrat znašel na poziciji moči, kar je pomenilo, da je lahko ignoriral predloge in zahteve studia DC Comics, ki ima v lasti avtorske pravice za lika Batmana in Jokerja. Njegova ideja, da bo film povedal v formatu muzikala, je odvrnila siceršnjo ciljno publiko, torej ljubitelje stripov. Njihova podpora je bila za velik zaslužek filma ključnega pomena.
Prav tako ni pomagalo, da so stroški filma poskočili v nebo, delno zaradi honorarjev: Phillips in Phoenix sta za film dobila po 20 milijonov dolarjev, Lady Gaga pa 12 milijonov.
Ljudje ne marajo plačevati, da jih oštevajo
Charles Gant, urednik pri reviji Screen International, napoveduje, da bo krivdo za neuspeh verjetno moral na svoja pleča prevzeti Phillips. "Mantra v Hollywoodu je, da je občinstvu vedno treba ponujati isto stvar, ampak malo drugače. Zdi se, da je Phillips z Norostjo v dvoje ponudil napačno vrsto 'drugačnega'. Ciljna publika je dobila sporočilo, da je film zelo drugačen od prejšnjega, pa tudi, da jim je bil prvi film všeč iz napačnih razlogov. Načeloma ljudje neradi plačujejo za to, da jih potem nekdo ošteva. Čisto nepomembno je postalo, ali je to dejansko sporočilo Norosti v dvoje – to je sporočilo, ki so ga slišali oboževalci."
Nedotakljiv samo še Deadpool?
Čeprav nobeden od Phillipsovih Jokerjev ni podoben "klasičnemu" stripovskemu filmu (ker je režiser tudi dosledno poudarjal), se je Hollywood počasi že sprijaznil s tem, da so ljudje filmov o superjunakih naveličani – naslovi iz tega žanra vse večkrat zaznajo relativno boren obisk. Aquaman in Marveli denimo nista prišla niti blizu pričakovanjem o zaslužku. No, po drugi strani pa jih je film Deadpool in Wolverine gladko presegel.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje