Računalniško animirani in s posebnimi učinki nabiti film o mladem lovcu na mamute, ki se bori za preživetje svojega plemena, se vsekakor lahko pohvali z dobrim "plenom": film je v ZDA in Kanadi s prodajo vstopnic zaslužil 35,7 milijona dolarjev, več kot kateri koli drug film v tem času (drugouvrščena komedija College Road Trip z zaslužkom 14 milijonov dolarjev in tretjeuvrščeni triler Vantage Point s 7,5 milijona dolarjev daleč zaostajata).
Kot se filmom Rolanda Emericha rado zgodi, so kritiki film povozili, kar pa mu na blagajnah ni pretirano škodilo (podobno se je zgodilo že z Dnevom neodvisnosti, Godzillo in Dnevom po jutrišnjem). New York Times ga je opisal kot "veličastno neumen izlet v človeško prazgodovino", Newsday pa kot "tako s testosteronom nabit in v neskončnost razpotegnjen dolgčas, da skoraj čutiš, kako se ti med gledanjem delajo podočnjaki".
Pri USA Today niso bili bistveno bolj prijazni: "Dogajanje je tako razpotegnjeno, da imaš občutek, da vmes zares minevajo tisočletja." Washington Post Emmericha obtoži, da je uničil "zlato hollywoodsko tradicijo spektakla, pompoznosti in in narativnih nesmislov".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje