Po besedah žirije Abbie Trayler-Smith postavlja most med ljudmi v svoji zgodbi in občinstvom, ki je spoznalo njihovo trpljenje. Foto: Abbie Trayler-Smith/Fotopub
Po besedah žirije Abbie Trayler-Smith postavlja most med ljudmi v svoji zgodbi in občinstvom, ki je spoznalo njihovo trpljenje. Foto: Abbie Trayler-Smith/Fotopub

Žirija je svojo odločitev pojasnila z besedami, da je fotografinja pokazala zelo osebno zgodbo, kjer je spoznala ljudi na lastnem pragu in predstavila njihove zgodbe. "Skozi to delo se je izpostavila lastnemu okolju in uspela vzpostaviti stik ter podati zgodbo na zelo oseben, ganljiv način, ki je prepričal žirijo. Postavila je most med ljudmi v zgodbi in občinstvom, ki je spoznalo njihovo trpljenje," pa je odločitev festivalske žirije posredoval njen predsednik Chris de Bode. Britanska fotografinja je prejela nagrado 1.500 evrov.

Nikonovo četrtkovo nagrado vsako leto podelijo najboljši dokumentarni fotografski zgodbi, predstavljeni v obliki projekcije oziroma kratkega filma, sestavljenega iz avtorskih fotografij in poljubne glasbe.

Žirija, ki so jo sestavljali še Pep Bonet, Meta Krese in Rok Gašparič, je izbirala med fotografskimi zgodbami z vsega sveta, med temi pa jo je najbolj prepričalo 16 finalistov.
Dela izbrancev so ob sklepu 9. festivala Fotopub predstavili na velikem platnu, postavljenem na vrtovih novomeškega Dolenjskega muzeja. Med predstavljenimi izdelki so nato izbrali najboljše.

Posebno pohvalo je žirija izrekla še projektoma Prikrivanje - Samomori v Sloveniji ameriškega avtorja Jeana Christopha Coueta in Temni oblaki - skrita stran kitajske čudežne ekonomije Britanca Iana Teha.