Pri projektu Music With A Twist bo Sonyju pomagalo medijsko podjetje Wilderness, skupaj pa nameravajo po ZDA poslati agente, ki bodo skušali odkriti čim več mladih nadarjenih istospolno usmerjenih glasbenikov. Prvi album naj bi izšel junija, ko v ZDA praznujejo tudi mesec narodnega gejevskega ponosa.
Spolna usmerjenost kot del identitete
Predsednik podjetja Wilderness Matt Farber je dejal, da želijo z novo znamko istospolno usmerjenim glasbenikom povedati, da se jim njihova spolna usmerjenost zdi ne le v redu, ampak jo jemljemo kot del njihove identitete. Farber ima z mediji, geji in lezbijkami že izkušnje, saj je pomagal ustanoviti Logo, program MTV-ja, ki je namenjenem posebej istospolno usmerjenemu občinstvu.
Tudi hiphop je bil včasih alternativna glasba
Faber je novo znamko primerjal z drugimi podobnimi projekti, s katerimi so založbe zapolnile vrzeli na trgu. Tako sta tudi hiphop in urbana glasba postala zelo priljubljena šele, ko so se zanju začele zanimati velike založbe, pritegnile nekaj glasbenikov in jih z alternativnih prizorišč preusmerila v mainstream tokove.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje