Foto:
Foto:
Halász je navdušil zlasti s poustvarjanjem opusa Joaquina Turine in Tora Takemicuja.

V ZDA rojeni nemški kitarist je v program uvrstil dela Luysa Milana, Robert de Viseéja, Joaquína Turine, Hansa Wernerja Henzeja, Lea Brouwerja in Heitorja Villa-Lobosa. Halásza, čigar posebnost je pokončno držanje kitare, ki mu omogoča več gibanja, mnogi uvrščajo med najpomembnejše poustvarjalce kitarske glasbe zadnjih let. Posnel je že vrsto zgoščenk, na posebej dober odziv pa je naletelo njegovo izvajanje opusa Joaquina Turine in Tora Takemicuja.

Boljši kot Segovia
O njegovem izvajanju glasbe Joaquina Turine je tako glasbeni kritik Colin Cooper zapisal, da je "v modernem španskem repertoarju Franz Halász neprekosljiv, sposoben poustvariti Turino na način, kot ga ni znal še nihče – niti veliki Segovia."

Poustvarjalec in prenašalec znanja
Poleg tega da Franz Halász snema in sodeluje na različnih koncertih, pa svoje mojstrstvo s poučevanjem prenaša tudi na mlajše generacije. Je profesor na visoki šoli za glasbo Nürnberg-Augsburg in vodi mojstrske razrede na prestižnih ustanovah po vsem svetu, med drugim tudi na manhattanski glasbeni šoli v New Yorku, konservatoriju v San Franciscu, glasbeni akademiji v Oslu, univerzi v Sau Paulu.

"Izredno uravnovešen spored"
Program, ki ga je Halász izbral za ljubljanski koncert, je Žarko Ignjatović, profesor na srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani, označil kot "izredno uravnovešen spored, v katerem, kar zadeva kakovost del, ni šibke točke. Še več, izbral je skladbe in skladatelje, ki so ugledni tudi v splošnem glasbenem kontekstu."
Pregled ustvarjalnosti štirih stoletij
Avtorji, ki jih je izbral, zajemajo skladateljsko ustvarjalnost od Španije 16. stoletja, ko je ustvarjal Luys Milan, prek francoskega baročnega ustvarjanja Roberta de Viseéja do nemškega ustvarjalca 20. stoletja Hansa Wernerja Henzeja. Glasbenim sladokuscem, ki jim je še posebej pri srcu kitarska glasba, se tako obeta pravi pregled razvoja kitarske glasbe.