Jackman in Craig jeseni prideta kar "v kompletu", v predstavi A Steady Rain, Jude Law bo Hamlet, Sienna Miller pa na Broadway prvič stopa v After Miss Julie. Vsi našteti gredo po stopinjah lanske četice zvezdnikov, ki se je preizkusila v gledališču: James Gandolfini, Susan Sarandon, Geoffrey Rush, Katie Holmes in Will Ferrell, če jih naštejemo le nekaj.
Enačba je preprosta: "filmsko" ime pritegne občinstvo. Ta logični sklep je pripravljen potrditi tudi John Breglio, producent muzikala Dreamgirls, katerega premiera je napovedana za november. "Trenutno je popolnoma neobhodno imeti zvezdo velikega kalibra, če hočeš postaviti predstavo. Tako veš, da se ti bo povrnil vsaj vloženi denar." Kombiniranje Jackmana, dobitnika tonyja in lanskega voditelja oskarjev, in Craiga, najnovejšega Bonda, se mu zdi briljantna ideja. "Že samo zaradi njiju bodo vse ponovitve razprodane. Izjemen ulov sta."
Petje odtehta neznane obraze ...
Igralska zasedba Bregliovih Sanjskih deklet so večinoma sama neznana imena - muzikali so namreč za razliko od gledaliških predstav lahko uspešni tudi brez slavnih obrazov. Zadnji dve uspešnici iz tega žanra, In the Heights in Billy Elliot - The Musical, nista imeli nobene tovrstne "pomoči"iz Hollywooda.
Nekateri se tudi opečejo
Zvezdnik v glavni vlogi seveda ne more zagotoviti uspeha predstave, lahko pa zagotovi zanimanje zanjo. Pravzaprav uspeha ne more zagotoviti nihče, niti dober scenarist, že večkrat preizkušena zasedba in znana zgodba. Leta 2006 so kritiki denimo raztrgali Julio Roberts v njeni broadwayski premieri Three Days of Rain. Jennifer Garner je leto pozneje za vlogo v Cyranoju de Bergeracu požela mešane kritike, predstava pa je vsaj povrnila stroške, kar se na Broadwayu velikokrat ne zgodi. Lani je ognjeni krst na Broadwayu dočakala tudi Katie Holmes, in sicer v predstavi All My Sons Arthurja Millerja; na premieri so jo na rdeči preprogi sicer izžvižgali (predvsem zaradi izbire moža oziroma njegove vere), kritiki pa so bili prijetno presenečeni.
Pobeg pred kruto resničnostjo?
Čeprav že ptički na vejah čivkajo, da ZDA brodijo skozi najhujšo krizo od velike depresije v tridesetih, je prodaja vstopnic za broadwayske predstave za sezono 2009/2010 (traja od junija do maja) padla samo za 2,2 odstotka v primerjavi z lanskim letom, ki je bilo z zaslužkom 943 milijonov dolarjev (samo od prodaje vstopnic) rekordno. 39 gledališč v slavni četrti New Yorka v državno blagajno prispeva 5,1 milijarde dolarjev na leto in vzdržuje 44 tisoč služb.
Še pred koncem leta bo na Broadwayu vsaj še 20 premier; nobena produkcija ni cenejša od poltretjega milijona, iskanje vlagateljev pa je naporno delo, kajti, kot že rečeno, večina (kar štiri od petih!) predstav konča v rdečih številkah. V luči recesije je bilo treba letos uvesti tudi posebne popuste; najcenejše karte za Hamleta z Judom Lawom lahko dobite že za 25 dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje