Moto predstave je misel francoskega fenomenološkega filozofa Mauricea Merleauja-Pontyja:
Moto predstave je misel francoskega fenomenološkega filozofa Mauricea Merleauja-Pontyja: "Telo stoji pred svetom in svet pokonci pred njim, med njima pa obstaja odnos, ki je odnos objema." Foto: Marcandrea

Po uspešnem gostovanju na Festivalu Improspekcije v Zagrebu se plesna ustvarjalka Snježana Premuš v atrij Mestnega muzeja Ljubljana vrača s prvotno postavitvijo predstave Čas v pogledu Asimetrija objema. Tam bodo plesalke Tina Benko, Ema Križič Alenka Herman, Anja Mejač, Snježana Premuš, Kristina Rozman in Liza Šimenc nastopile 5. oktobra ob 17.00.

Objem kot globoko zakoreninjen človeški vzgib
Snježana Premuš delo Čas v pogledu razvija od leta 2020. Avtorica razume telo ter gibanje kot pogoj in posledico; čas pri tem igra ključno vlogo. V letošnjem letuje v ospredju gesta objema, ki avtorico pritegne kot temeljna, elementarna gesta, globoko zakoreninjena v človeški izkušnji, in je lahko obenem dobesedna in figurativna.

Nagradna igra

MMC v sodelovanju z organizatorjem poklanja dva kompleta dveh vstopnic za predstavo. Če boste imeli srečo pri žrebu, boste lahko Asimetrijo objema izkusili v živo.

Elektronsko pošto z naslovom Čas v pogledu ‒ Asimetrija objema ter svojim imenom in kontaktno številko nam pošljite do petka, 4. oktobra, do desetih dopoldne.

Splošna pravila sodelovanja lahko preberete tukaj.

Čustvena preprostost objema se v predstavi Snježane Premuš spreminja v različne, kompleksnejše krajine, "v katere se sedimentirajo nelinearni pomeni, ki se lahko razprostrejo pred nami šele, ko jih začnemo brati skozi svojo izkušnjo gledanja in soprisostvovanja," kot je zapisala predstavi na pot.

Glasbo za predstavo je ustvarila in izvaja Ida Hiršenfelder, video je delo Hane Vodeb, kamero upravlja Lina Pavlin. Projekt sta podprla ministrstvo za kulturo in Mestna občina Ljubljana.