Razstava Fotozgodbe 35, ki bo odprta do 28. avgusta, s kritične distance spominja na klasično obliko fotoeseja, kot so jih v svoji zlati dobi poznali svetovni ilustrirani časopisi, kot so Life, Look, Picture Post, Berliner Illustrierte Zeitung in VU, z njihovim razvojem v 20. in 40. letih preteklega stoletja pa vse do zatona v začetku 70. let.
S prefinjeno kopreno osebne poetike
Čeprav fotoesej v slovenskem medijskem prostoru nikoli ni imel pravega mesta, je pionirjem v uredništvih fotografije posameznih časopisov uspelo vzpostaviti legitimno mesto fotografije znotraj dnevnega tiska ter drugih časopisov in revij.
Gre za 14 v fotoeseje preoblikovanih ciklov Istanbul, Černobil, Armenija, Jutra v Rusiji, Zatolminski sirarji, Eritreja, Cirkus, Punk, Mehika, Rawnsk pust, Begunci, CUDV, Trbovlje in Auslanderji. Suhadolnik jih je vzporedno s svojim fotoreporterskim delom ustvarjal s posebno mero osebne poetike. So kompleksna pripoved o karieri avtorja, ki z občutljivim, kritičnim, a vključujočim fotografskim pogledom zlahka premaguje geografske in časovne premike.
V svoji fotoreporterski karieri je Suhadolnik sodeloval z Mladino, Dnevnikom in nekdanjimi Razgledi ter s tujimi agencijami Reuters, Associated Press in European Pressphoto Agency. Danes je fotograf pri časopisu Delo, do nedavnega je bil tam urednik fotografije. Ob fotoreporterstvu pa je s svojim delom ves čas prisoten tudi na področju izvirne avtorske fotografije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje