Kot nam je sporočila uporabnica MMC-ja, se na relaciji Koper–Ljubljana še vedno redno dogaja, da potniki ostajajo brez prevoza, bodisi zaradi prepolnih avtobusov ali pa avtobusov ob napovedani uri sploh ni.
Sama se je pretekli konec tedna znašla v nelagodnem položaju na omenjeni relaciji, saj avtobusa ob napovedani uri ni bilo, obljubljeno jim je bilo, da bodo prišli trije novi avtobusi, nato pa je po več urah čakanja na postajo prišel samo eden in še ta prezaseden. Tako je ostala brez prevoza.
"V povezavi z vašim vprašanjem smo za dodatna pojasnila poprosili tudi prevoznika, ki pojasnjuje, da se je neljubi dogodek zgodil zaradi bistvenega enkratnega in nepredvidenega povečanja potnikov ob uri, ko se to glede na prejšnje zasedenosti vozil ni predvidevalo. Namreč ob tistih urah, ko so se glede na prejšnje zasedenosti vozil ter ob upoštevanju vremena in letnega časa predvidevali povečani obsegi potnikov, so že predhodno dodani oz. pripravljeni dodatni avtobusi," so nam o omenjenem dogodku sporočili iz Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP) in dodali, da je prevoznik sicer pogodbeno dolžan obveščati potnike o vseh vsebinah in dogajanjih, ki imajo vpliv na izvajanje javnega potniškega prometa.
"Smo v času vrhunca turistične sezone"
DUJPP smo povprašali, zakaj kljub spremenjenim voznim redom in, po njihovih besedah, dodatnim avtobusom še vedno nastajajo zamude avtobusov ali so ti prepolni, zaradi česar potniki s plačanimi vozovnicami ostajajo brez prevoza: "Zamude na omenjeni liniji nastajajo zaradi prometnih razmer na cesti, ki so trenutno na relaciji Koper–Ljubljana in na katere žal nimam vpliva. Smo v času vrhunca turistične sezone."
Pojasnili so še, da je na tej relaciji občasno povečano število potnikov, ki ga rešujejo tako, da prevoznik dodaja avtobusne prevoze, občasno tudi po tri dodatne avtobuse na odhod. "Težava je, da so ta povečanja povsem odvisna od vremena (sončno, oblačno, mrzlo, nevihta …), letnega časa (krajši in daljši dnevi oz. večeri) in potovanja večjih skupin potnikov (30 in več potnikov), zato ni mogoče vnaprej predvideti obsega potnikov in časov voženj. Zgodi se, da je tudi po 200 potnikov na en odhod, drug dan pa na isti odhod samo 20," so še dodali.
Na DUJPP-ju zagotavljajo, da vsi potniki in avtobusi vedno pridejo na cilj
Kot zagotavljajo na DUJPP-ju, so zdaj zagotovili, da je prevozov dovolj. "Čeprav je občasno treba počakati na naslednji odhod ali pa se peljati po regionalni cesti, vsi potniki pridejo v Koper in se jih ne pušča več v Ljubljani, kakor se je to dogajalo v preteklosti," so še pojasnili.
"Avtobusi ob upoštevanju zamud na cesti, na katere nimamo vpliva, vedno pridejo na cilj. V primeru okvare vozila mora prevoznik v roku 60 minut zagotoviti nadomestno vozilo," so pojasnili in dodali, da kadar je prepoln avtobus na kakšnem odhodu, prevoznik v "razumnih rokih" zagotovi dodatni odhod. "Trenutno namreč v pričakovanih konicah oz. obdobjih, ko predvidevamo povečanje števila potnikov, vozijo avtobusi na 30 minut, poleg tega pa je prevoznik zmožen v zelo kratkem času organizirati še dodatni odhod," so pojasnili.
Oškodovani potnik lahko zahteva povračilo stroškov
Kljub pojasnilom, ki so jih podali v DUJPP-ju, smo na MMC-ju prejeli že več prijav nezadovoljnih uporabnikov, ki so ostali brez prevoza, zato nas je zanimalo, kaj prevozniki ponujajo oškodovanim potnikom. "Skladno s Splošnimi pogoji izvajanja prevozov v sistemu enotne vozovnice in uporabe enotne vozovnice, ki so objavljeni na spletni strani DUJPP-ja in koncesionarjev, ima vsak potnik pravico, da prek javno objavljenega obrazca (kot priloga k predmetnim splošnim pogojem izvajanja) poda zahtevek prevozniku, ki vsak škodni dogodek na podlagi dokazil obravnava in temu primerno povrne nastalo škodo," so še pojasnili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje