Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Zgodovina prisotnosti deklet na razstavnih prostorih avtomobilskih salonov je dolga, tudi recimo motociklistične dirke si nismo mogli zamisliti brez mladenk z dežniki, ki so s prisotnostjo lepšala predštartno proceduro. Poglejmo danes na avtomobilske salone – recimo z moškimi očmi, ki ne gledajo (ali pa vsaj v preteklosti niso gledale) le avtomobilov, ampak razstavne prostore širše… Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil.
Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil
Zgodovina prisotnosti deklet na razstavnih prostorih avtomobilskih salonov je dolga, tudi recimo motociklistične dirke si nismo mogli zamisliti brez mladenk z dežniki, ki so s prisotnostjo lepšala predštartno proceduro. Poglejmo danes na avtomobilske salone – recimo z moškimi očmi, ki ne gledajo (ali pa vsaj v preteklosti niso gledale) le avtomobilov, ampak razstavne prostore širše… Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil.
Zaradi reka o očeh in njihovem malarju se v naši oddaji po navadi vzdržimo absolutnih ocen in sodb. Kdaj pa kdaj pa so te vseeno potrebne. Tako tudi tokrat avtoritativno najavljamo, da je podvozje Honde civic v deseti generaciji najbolj dovršeno podvozje v njenem razredu. Ko smo avtomobil preizkušali za potrebe slovenskega avta leta, civic je bil namreč finalist, so bila nekatera dejstva zaradi imenitne družbe mogoče zamegljena. Zaradi tega smo za volan sedli še enkrat. In že po nekaj ovinkih so govorice o podvozju v tem avtomobilu postale dejstvo. Ne govorimo o športno trdem mučenju hrbtenice, niti ne o žvečilnem raztegovanju zavojev; popoln kompromis torej, ki pomladno cestno realnost odpravi z lahkoto in morebiti bi bilo ceneje Slovencem nakupiti nekaj sto teh hond, kot pa se lotiti odstranitve kraških pojavov na naših cestah. V drugo je bil agregat na papirju skromen litrski trivalnik, ki s svojimi 95 kilovati povsem zadovoljuje običajne vozne potrebe; ob ekološkem načinu vožnje je tudi zgledno varčen. Seveda pa je civic še vedno posebnež. Zunanja podoba in zmeda med instrumenti v kabini privlačita le določeno občinstvo. A to je občinstvo, ki ve, kaj kupuje in kaj od nakupa pričakuje.
O Sanderu smo že pisali in nizkocenovni Romun še zmeraj zapira usta analitikom, ki se trudijo razumeti kako nekaj iz vzhodne Evrope, omoženo s preverjeno francosko tehnologijo, tako dobro kotira tudi na razvitih avtomobilskih trgih. Letos so Sandera osvežili in če hočemo razumeti uspeh vozila, ki sodi med najcenejše, moramo najprej pogledati resnici v oči.
Kaj je na tem vozilu res slabega, zanič? Nekaj bi moralo biti, no in resno zanič so recimo le sedeži. Kot bi sedeli v objemu peneče gume, s katero vzgojiteljice oblepijo ostre robove nespretno načrtovanega pohištva v vrtcih. Potem je tu nekoliko sumljiva plastika in recimo še nekoliko hecna ročica menjalnika, pa smo pri koncu seznama. Tokratno druženje je vzpodbudil 0,9 litrski trivaljni 66 kilovatni turbinski motor, ki je novost v paleti. Še preden zavijete z očmi, izdamo, da gre za perfekten stroj. Poskočen, kultiviran, prav nič po trivaljno brneč in predvsem spodobno varčen. Da je avto prostoren in mirno sprejme štiri odrasle z nekaj prtljage, vemo že od prej, nov agregat pa to gmoto premika z lahkoto, celo poskočno, na daljših križarjenjih ob vklopljeni tipki »eco« pa tudi znosno varčno. Še to; velik hit med Daciami je oprema “Stepway”, ki doda nekaj terenskega šarma in Sandero pri tem ni nobena izjema. Velika večina se jih proda prav s to dokaj bogato in sodobno opremo, a tudi s tem ne boste prilezli preko desetih tisočakov.
Rezultati raziskav kažejo, da se klasične pnevmatike na električnih vozilih lahko obrabijo kar do 30 odstotkov hitreje. Zato so v GoodYearu za električna vozila izdelali prototipno pnevmatiko EfficientGrip Performance, opremljeno s tehnologijo Electric Drive. Tanjše lamele v tekalni plasti omogočajo večjo naležno površino, tako se pnevmatika bolje spopada z velikimi navori. Notranjost pnevmatike je optimizirana za podporo dodatni teži. Domet vozila pa povečuje izjemno majhen kotalni upor. Predvidevajo, da bi lahko tehnologijo Electric Drive ponudili trgu prihodnje leto.
868 epizod
Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.
Zgodovina prisotnosti deklet na razstavnih prostorih avtomobilskih salonov je dolga, tudi recimo motociklistične dirke si nismo mogli zamisliti brez mladenk z dežniki, ki so s prisotnostjo lepšala predštartno proceduro. Poglejmo danes na avtomobilske salone – recimo z moškimi očmi, ki ne gledajo (ali pa vsaj v preteklosti niso gledale) le avtomobilov, ampak razstavne prostore širše… Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil.
Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil
Zgodovina prisotnosti deklet na razstavnih prostorih avtomobilskih salonov je dolga, tudi recimo motociklistične dirke si nismo mogli zamisliti brez mladenk z dežniki, ki so s prisotnostjo lepšala predštartno proceduro. Poglejmo danes na avtomobilske salone – recimo z moškimi očmi, ki ne gledajo (ali pa vsaj v preteklosti niso gledale) le avtomobilov, ampak razstavne prostore širše… Zakaj so se dekleta znašla ob avtomobilih, kdo jih je potem pogosto tudi pretirano razgalil.
Zaradi reka o očeh in njihovem malarju se v naši oddaji po navadi vzdržimo absolutnih ocen in sodb. Kdaj pa kdaj pa so te vseeno potrebne. Tako tudi tokrat avtoritativno najavljamo, da je podvozje Honde civic v deseti generaciji najbolj dovršeno podvozje v njenem razredu. Ko smo avtomobil preizkušali za potrebe slovenskega avta leta, civic je bil namreč finalist, so bila nekatera dejstva zaradi imenitne družbe mogoče zamegljena. Zaradi tega smo za volan sedli še enkrat. In že po nekaj ovinkih so govorice o podvozju v tem avtomobilu postale dejstvo. Ne govorimo o športno trdem mučenju hrbtenice, niti ne o žvečilnem raztegovanju zavojev; popoln kompromis torej, ki pomladno cestno realnost odpravi z lahkoto in morebiti bi bilo ceneje Slovencem nakupiti nekaj sto teh hond, kot pa se lotiti odstranitve kraških pojavov na naših cestah. V drugo je bil agregat na papirju skromen litrski trivalnik, ki s svojimi 95 kilovati povsem zadovoljuje običajne vozne potrebe; ob ekološkem načinu vožnje je tudi zgledno varčen. Seveda pa je civic še vedno posebnež. Zunanja podoba in zmeda med instrumenti v kabini privlačita le določeno občinstvo. A to je občinstvo, ki ve, kaj kupuje in kaj od nakupa pričakuje.
O Sanderu smo že pisali in nizkocenovni Romun še zmeraj zapira usta analitikom, ki se trudijo razumeti kako nekaj iz vzhodne Evrope, omoženo s preverjeno francosko tehnologijo, tako dobro kotira tudi na razvitih avtomobilskih trgih. Letos so Sandera osvežili in če hočemo razumeti uspeh vozila, ki sodi med najcenejše, moramo najprej pogledati resnici v oči.
Kaj je na tem vozilu res slabega, zanič? Nekaj bi moralo biti, no in resno zanič so recimo le sedeži. Kot bi sedeli v objemu peneče gume, s katero vzgojiteljice oblepijo ostre robove nespretno načrtovanega pohištva v vrtcih. Potem je tu nekoliko sumljiva plastika in recimo še nekoliko hecna ročica menjalnika, pa smo pri koncu seznama. Tokratno druženje je vzpodbudil 0,9 litrski trivaljni 66 kilovatni turbinski motor, ki je novost v paleti. Še preden zavijete z očmi, izdamo, da gre za perfekten stroj. Poskočen, kultiviran, prav nič po trivaljno brneč in predvsem spodobno varčen. Da je avto prostoren in mirno sprejme štiri odrasle z nekaj prtljage, vemo že od prej, nov agregat pa to gmoto premika z lahkoto, celo poskočno, na daljših križarjenjih ob vklopljeni tipki »eco« pa tudi znosno varčno. Še to; velik hit med Daciami je oprema “Stepway”, ki doda nekaj terenskega šarma in Sandero pri tem ni nobena izjema. Velika večina se jih proda prav s to dokaj bogato in sodobno opremo, a tudi s tem ne boste prilezli preko desetih tisočakov.
Rezultati raziskav kažejo, da se klasične pnevmatike na električnih vozilih lahko obrabijo kar do 30 odstotkov hitreje. Zato so v GoodYearu za električna vozila izdelali prototipno pnevmatiko EfficientGrip Performance, opremljeno s tehnologijo Electric Drive. Tanjše lamele v tekalni plasti omogočajo večjo naležno površino, tako se pnevmatika bolje spopada z velikimi navori. Notranjost pnevmatike je optimizirana za podporo dodatni teži. Domet vozila pa povečuje izjemno majhen kotalni upor. Predvidevajo, da bi lahko tehnologijo Electric Drive ponudili trgu prihodnje leto.
Tokrat bomo "servirali" nekaj poudarkov iz zadnjega testa zimskih pnevmatik, pri katerem je sodelovala tudi naša AMZS. Čeprav so pnevmatike vedno kvalitetnejše, pa se na trgu še vedno pojavljajo tudi take, ki ne zadostijo varnostnim normativom. Med 28 testiranimi so bile štiri take, ki jih AMZS ne priporoča za uporabo. Razlika je vidna na mokri podlagi, kjer se dobra pnevmatika že zaustavi, nekvalitetna pa se na isti točki še vedno pelje s hitrostjo skoraj 30 km/h. Zapeljali bomo dva Forda iz skupine dostavnikov: transit je pravi dostavnik, tourneo custom pa lahko pelje osem potnikov in tudi precej prtljage.
Kar zadeva avtomobilsko industrijo, ta z velikimi koraki v zadnjih letih lovi električno prihodnost. Je pa res, da se je prodaja električnih vozil v zadnjih mesecih malce ustavila. Verjamemo pa, da imajo predvsem Kitajci na tem področju še kakšnega aduta v rokavu in bodo v električno prihodnost še odločno pospeševali. Za Kitajsko se zdi, da nas bo osvojila z avtomobili, ki so vedno bolj konkurenčni.
Svetovna avtomobilistična organizacija FIA je v teh dneh zaznamovala 120 let od nastanka. Danes združuje 243 članic iz 147 držav, ki skušajo v njenem okviru poenotiti različne nacionalne avtomobilske organizacije in spodbujati tako avtomobilske športe kot tudi mobilnost kot tako. FIA deluje na dveh ločenih, a enakopravnih stebrih. Eden je Svetovni svet za avtomotošport, drugi pa Svetovni svet za mobilnost.
Tudi pri nas ni malo tistih, ki se dobro počutijo predvsem v velikih, visokih in zmogljivih avtomobilih, čeprav jih na evropskih tleh še zdaleč ni toliko kot recimo v Združenih državah. Ne glede na to, ali je želja po takšnih avtomobilih odraz realnih potreb ali dobro usmerjenega marketinškega ustvarjanja želja po njih, imajo tovrstni avtomobili nekaj posebnosti, žal tudi smrtno nevarnih. Poskusi so namreč pokazali, da voznik s svojega mesta ne more videti otrok, ki so pred sprednjo masko – v enem od poskusov so jih pred avto posedli kar sedemnajst, ne da bi bili v voznikovem vidnem polju. Tudi višina in mesto, na katero je v avtomobilu nameščen motor, močno povečata verjetnost za hude poškodbe pešcev, slabša preglednost izza volana pa povečuje število poškodovanih kolesarjev in motoristov.
Evropske volitve so blizu, zato ob tem morda pogosteje razmišljamo, kako blizu nam je pravzaprav dogajanje v organih, ki vodijo Evropo. S čim se ukvarjajo, kakšen vpliv imajo naši predstavniki, poslanci, kakšen glas imajo? Andrej Brglez, ki je tudi član Sveta FIA za mobilnost in turizem, enega od najpomembnejših teles mednarodne avtomobilistične zveze FIA, pravi, da so v Evropi, kar zadeva mobilnost, nujno potrebne spremembe. Vprašanj je po njegovih besedah ogromno, odgovorov pa malo.
Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.
Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.
O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?
Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.
Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.
Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.
Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.
Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.
Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.
Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.
Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.
Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.
Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.
Neveljaven email naslov