Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
02.02.2025 29 min

Umetnine, ki so navdihnile glasbo LXVII: Feldman in Rothko

V Houstonu, zvezni državi Texas, stoji majhna stavba, ki nosi ime po enemu največjih ameriških slikarjev sredine 20. stoletja Marku Rothku. Kapela Rothko je duhovni prostor, ki sta ga postavila John in Dominique de Ménil, francosko-ameriška zbiralca umetnin, filantropista in velika zagovornika človekovih pravic. Notranjost stavbe je zaznamovana s 14-imi Rothkovimi slikarskimi deli. Umetnik odprtja stavbe leta 1971 žal ni doživel, zakonca de Ménils pa sta skladatelju Mortonu Feldmanu naročila, naj napiše delo, ki bo hkrati poklon njegovemu prijatelju Rothku in bo ustrezalo stavbi. Feldmanovo delo Rothkova kapela je bilo premierno predstavljeno v Rothkovi kapeli leto pozneje. Feldman in Rothko sta bila sodobnika in sta se okoli leta 1950 oba posvetila obliki abstrakcije.


Glasbena skrinjica

7 epizod


Preplet glasbe, plesa, mitologije in drugih umetnosti.

02.02.2025 29 min

Umetnine, ki so navdihnile glasbo LXVII: Feldman in Rothko

V Houstonu, zvezni državi Texas, stoji majhna stavba, ki nosi ime po enemu največjih ameriških slikarjev sredine 20. stoletja Marku Rothku. Kapela Rothko je duhovni prostor, ki sta ga postavila John in Dominique de Ménil, francosko-ameriška zbiralca umetnin, filantropista in velika zagovornika človekovih pravic. Notranjost stavbe je zaznamovana s 14-imi Rothkovimi slikarskimi deli. Umetnik odprtja stavbe leta 1971 žal ni doživel, zakonca de Ménils pa sta skladatelju Mortonu Feldmanu naročila, naj napiše delo, ki bo hkrati poklon njegovemu prijatelju Rothku in bo ustrezalo stavbi. Feldmanovo delo Rothkova kapela je bilo premierno predstavljeno v Rothkovi kapeli leto pozneje. Feldman in Rothko sta bila sodobnika in sta se okoli leta 1950 oba posvetila obliki abstrakcije.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov